środa, 18 listopada 2015

Jesienna dekoracja

Mimo że pogoda prawie na to nie wskazuje, mamy już drugą połowę jesieni. Za oknem przyjemnie świeci słońce, a ja mam wrażenie, że to raczej wiosna. Tym samym, by poczuć odrobinę klimatu, panującej obecnie pory roku, musiałam wprowadzić do mojego mieszkania kilka jesiennych elementów.


Chciałabym dziś pokazać Wam, co wprowadza jesienny klimat do miejsca, w którym spędzam najwięcej czasu.
__________________________________________________________

1) Dekoracja na stole: duży talerz z sezonowymi produktami
Zawartość: Plecione kule różnej wielkości, szyszki, kolorowe liście.




Koszt dekoracji: 
Talerz - 3.95 CHF 
Plecione kule - 0.95 CHF
Szyszki i liście - gratis

Taką dekorację można spokojnie zrobić samemu w domu. Wystarczy przezroczysty, płaski talerz, który z pewnością znajdziecie w domu. W internecie znaleźć można również instrukcje, jak własnoręcznie 
zapleść podobne kule. Nie wspominając już o szyszkach i liściach, których nazbieramy całe mnóstwo podczas popołudniowego spaceru.

2) Blaszana podstawka z jesiennymi elementami
Zawartość: Jak wyżej


























Blaszaną podstawkę znalazłam przypadkowo w piwnicy. Postanowiłam ją wykorzystać do stworzenia dekoracji. Stąd element w tym samym stylu, co powyższy talerz.

3) Butelka wypełniona suszem



























Ozdobną butelkę można oczywiście kupić w każdym sklepie z dekoracjami do domu. Istnieje jednak możliwość wykorzystania do tego celu pustej, umytej butelki po innym produkcie. W środku znalazły się, w moim przypadku, ususzone liście.

4) Jesienne rośliny


Wrzos w doniczce - 2.90 CHF

Czymże byłaby jesienna dekoracja bez jesiennych kwiatów? Osobiście uwielbiam wrzos, dlatego bez większego zastanowienia znalazł on miejsce w moim salonie.

5) Motyw jelenia



Koszt dekoracji: 20 CHF

Moim osobistym skojarzeniem z jesienią jest jeleń. W sklepach widziałam mnóstwo rzeczy z podobizną tego uroczego zwierzaka. Ale dlaczego by nie mieć metrowego, plecionego jelenia w domu? Gdy tylko go zobaczyłam, nie potrafiłam się mu oprzeć. Od razu wiedziałam, że będzie mój!


 Dwa mniejsze jelonki, oprószone już wcześniejszym śniegiem, otrzymałam w prezencie od mamy. Wyciągnęłam je z pudła i idealnie komponują się z porą roku oraz świetnie wyglądają w obecności dużego jelenia.

6) Wykorzystanie szklanek po świeczkach





Jak już wiecie z mojego październikowego denka, wykorzystałam do cna świeczki z Ikei. Zostały mi po nich szklanki, którym postanowiłam nadać nowe życie. Do pierwszego (niezbyt oryginalnie) trafiła świeczka YC, która wpadła w moje ręce wraz z pudełkiem kosmetycznym PinkBox. Sama szklanka zyskała etykietkę z nazwą świeczki. Uwaga! Ten zapach jest tak intensywny, że pachnie nawet bez zapalenia. Od dwóch tygodni pokój otacza mieszanka wanilii i mocnego bourbonu. Drugi słoiczek wypełniły nazbierane żołędzie i ich „czapeczki”. Dodatkiem jest wydrukowana naklejka z napisem „Autumn”.

7) Świeczki o intensywnym zapachu



Koszt: 2.10 CHF za 1 wosk

Nie wyobrażam sobie, by mój pokój nie wypełniał zapach, typowy dla jesienno-zimowych dni. Gdy tylko robi się odrobinę chłodniej, zamieniam świeże, owocowe zapachy na bardziej intensywne i mocne. W moje ręce trafiły tym samym nowe woski YC: Cappuccino Truffle oraz Black Coconut, a także kawowa świeczka z Bella Casa (poniżej).



Koszt: 5 Euro

Czy Wy również ustroiliście swoje mieszkanie na jesień? Co sądzicie o sezonowych zmianach wystroju wnętrza? Jakie są Wasze jesienne niezbędniki w domu?

17 komentarzy:

  1. Super pomysł na Jesienne dekoracje, gratuluję kreatywności! :)

    http://sazidonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesienne barwy. Nie wiem, jak można uważać, że ta pora roku jest taka szara.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te plecione kule :) a ten pleciony jeleń rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jesienią króluje w domu zapach cynamonu kiedy piekę ciasteczka, a do tego pojawiają się liczniej niż zwykle świecie :). Na wrzos bym się nie zdecydowała - jest piękny, to prawda, ale podobno trzymany w mieszkaniu przynosi pecha :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dekoracje! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjne te dodatki!

    http://alexwberry.blogspot.com/ przepis na sałatkę z surimi !

    OdpowiedzUsuń
  7. super jeleń, lubie takie jesienne klimaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie dekoracje i diy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczne dekoracje :) uwielbiam wrzosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym talerzem, który idealnie może zastąpić jesienny stroik :)
    Zainspirowałaś mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły na dekoracje. U mnie niestety remont, więc nie mam jak wystroić mieszkania. Ten duży jeleń u Ciebie jest meeega słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwie jesienne i bardzo ładne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne. Wszystko. Ale najbardziej mi się podoba pierwsza kompozycja:)Genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten Twój blog, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko bardzo ładne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...