poniedziałek, 16 listopada 2015

Haul modowy - przygotowania do zimy

Moi kochani!

Kolejny tydzień listopada za nami, a ja postanowiłam rozpocząć kolejny od haulu (z którymi jak już wiecie mam spore opóźnienie). W grudniu wolałabym skupić się na bardziej zimowej tematyce, wiec ten miesiąc upłynie nam z pewnością pod znakiem nowości. Mam nadzieję, że temat Was nie zanudzi, a wręcz przeciwnie: z przyjemnością obejrzycie, co nowego trafiło do mojej szafy :)

Zapraszam na zbiorowy haul modowy!
_________________________________________________________________________________

1) Parka
Marka: C&A
Seria: Clockhouse
Materiał: 100% bawełna
Rozmiar: 36
Cena: 79 CHF
Kolor: oliwkowy, czarne futerko w środku

























2) Bluza softshellowa
Marka: Inoc
Model 2
Materiał: poliester
Rozmiar: 38
Cena: 24.90 CHF
Kolor: niebieski, w środku różowy



3) 2 bluzy
Marka: Today
Nazwa: Echic Pullover, Elove Pullover
Materiał: 95% poliester, 5% elastan
Rozmiar: M
Cena: 9.95 za 1 szt.
Kolor: niebieski z kwiatowym wzorem

"Do what you love"



"Chic - Hollywood Since"

























4) Sweterek
Marka: Pieces
Materiał: 49% wiskoza, 45% nylon, 3% kaszmir, 3% wełna
Rozmiar: S
Cena: 20 CHF
Kolor: szary


























5) Czapka
Marka: Pieces
Materiał: 100% włókno akrylowe
Rozmiar: One size
Cena: 10 CHF
Kolor: beżowy



6) Apaszka
Marka: Bershka
Materiał: 100% wiskoza
Cena: 2.90 CHF
Kolor: niebiesko-różowy gradient



























7) Torba
Marka: H&M
Materiał: 70% poliester, 30% bawełna; podszewka: 100% poliester
Cena: 20 CHF
Kolor: Czarny

























8) Skarpetki
Marka: H&M
Materiał: 77% poliester, 22% poliamid, 1% elastan
Rozmiar: 39/41
Cena: 9.90 CHF
Skład opakowania: 5 par


9) 2 opak. skarpet
Marka: C&A
Materiał: 71% bawełna, 24% poliester, 3% nylon, 2% elastan
Rozmiar: 39/42
Cena: 9 CHF za 1 opak.
Skład opakowania: 10 par
Kolor: różne

10) Rajstopy ocieplane
Marka: C&A
Materiał:  75% bawełna, 22% nylon, 3% elastan
Rozmiar: L
Cena: 9 CHF
Kolor: czarny



11) Wkładki do butow skórzanych
Marka: Dosenbach
Rozmiar: 38
Cena: 6.90 CHF



12) Buty
Marka: Adidas
Seria: Neo Piona Ortholite
Rozmiar: 39
Cena: 39.90 CHF
Kolor: czerwony



13) Buty zimowe
Marka: Landrover
Materiał: skóra
Rozmiar: 38
Cena: 29.90 CHF
Kolor: brązowy





A Wy jak przygotowujecie się na przyjście zimy?


19 komentarzy:

  1. ale się obkupiłaś! :D traperki są świetne, właśnie takich poszukuję od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :0
    Buciki na zimę bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy !! Wszystko po prostu super !! Torebka rewelacyjna, kurtka świetna, czapka zarąbista, buty - traperki petarda, idealne !! Sporo tego, zazdroszczę takich zakupów ♥

    Miłego tygodnia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy, zwłaszcza torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś naprawdę super rzeczy, nie tylko praktyczne, ale też gustowne. Najchętniej przygarnęłabym buty i torebkę. Ja oczywiście czekam na wyprzedaże...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka bardzo mi się podoba :) Poklikałam w banery na pasku bocznym :) Jak mam jeszcze gdzieś kliknąć - daj znać :)
    + Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone butki bardzo mi się spodobały są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. No ładnie! Tyle fajnych rzeczy sobie nakupowałaś, a ja tu marzę o jakiś zakupach, tylko czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne rzeczy, parę chętnie sama bym kupiła. A arbuzowe skarpetki najlepsze :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką kurtkę, torebkę i kolorowe skarpetki mam! Buty bardzo podobne dostałam od Deichmanna :) Są mega wygodne! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłowiłaś się na zakupach. Ale jakże udanie! Najbardziej urzekła mnie parka i torebka. No i te skarpetki z H&M - słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ciuszki :) Ja kupiłam tylko kurtkę na zimę, w którą póki co się nie zmieszczę, ale po porodzie będę ją nosić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...