poniedziałek, 19 października 2015

To i owo

W ostatnim czasie dość mocno pochłonęły mnie zakupy związane z artykułami do domu. Nazbierało mi się ich całe mnóstwo i pewnie trzy posty nie pomieszczą takiej ilości rzeczy. Zdecydowałam tym samym, że rozpocznę ten tydzień od postu, w którym przedstawię Wam kilka nowości, które wzbogaciły moje mieszkanko.

Zacznę od rzeczy, których z pewnością nie można nie zauważyć ;)

1) Wieszak na kurtki
Kolor i materiał: sosnowe drewno
Cena: 21 CHF















2) Wiszące półki na książki x 2
Kolor i materiał: sosnowe drewno
Cena: 10 CHF za szt.

























3) Obraz „New York City”
Sklep: Conforama
Wymiary: 60 x 140 cm
Cena: 59.90 CHF



























4) Szafeczka na klucze (dzięki której przestałam je gubić ;))
Sklep: Warenmarkt Regensdorf
Materiał: drewno
Cena: 8.90 CHF
Zawartość: 8 haczyków w dwóch rzędach



5) Świecznik
Materiał: metal + szkło
Cena: 0.10 CHF (wygrana licytacja)


Świecznik w użyciu



6) Doniczka + stojak
Materiał: metal + wiklina
Cena: 1 CHF (wygrana licytacja)


7) Zakupione do powyższej doniczki kwiaty
Rodzaj: Campanula
Kolor: fioletowy
Sklep: Migros Do it + Garden
Cena: 7.90 CHF




8) Termometr pokojowy
Materiał: drewno
Cena: 1 CHF


9) Wieszaki (20szt.)
Sklep: Interio
Seria: Wanda
Materiał: drewno
Zawartość: 5 szt.
Cena za opak: 4.90 CHF


10) Wstążka
Sklep: Interio
Seria: Kikilo
Materiał: satyna
Kolor: szary
Cena: 3.50 CHF


Pewnie zauważyliście już moje zamiłowanie do drewna. Czy są wśród Was osoby, które również uwielbiają drewniane rzeczy? Co sądzicie o moich łupach? Coś szczególnie wpadło Wam w oko?

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy, nie umiem się zdecydować co mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ładnych rzeczy kupiłaś, mi szczególnie do gustu przypadły półeczki, świecznik i doniczka na kwiatek. Niestety sama wiem ile czasu pochłaniają zakupy sprzętu i dekoracji do domu. Ostatnio sama przez dłuższy czas szukałam czegoś do zastosowania w domu przed elektrosmogiem i dopiero na targach zdrowia kupiłam orgonit magicstones. I działa na pewno, bo lepiej śpię, komputer mnie tak nie męczy i oczy mnie już tak nie bolą. Ja jestem zadowolona, że go kupiłam. Gdybyś chciała zobaczyć co to jest podaję linka http://www.magicstones.co. To polski sklep specjalistyczny z orgonitami. Pozdrawiam. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten świecznik stojący ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się świecznik, wygląda bardzo ładnie. Lubię takie szafeczki na klucze, ale jeszcze nic takiego nie zakupiłam i jak do tej pory jest po prostu taki wieszaczek z gąskami. Ta doniczka i kwiatek też się ładnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj moze mnie zmotywujesz do kupna termometru :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana szafeczkę na kluczyki mam podobną :*:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Półeczki, świecznik, donica na stojaku i kwiaty do niej, to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna szafeczka gdybym miała swój dom sama chciałabym coś takiego. Może masz pomysł na to jak zrobić łóżko? Ponieważ zamierzam zrobić sypialnię. :)

    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/katowice.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy szczególnie ten świecznik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...