wtorek, 27 października 2015

Testownia #5 - Toluna

W ostatnim czasie do moich drzwi zapukało kilka przesyłek, które otrzymałam w ramach testów. Postanowiłam zebrać wszystko w jeden post, a przy okazji opowiedzieć Wam o funkcjonowaniu stron internetowych, które zajmują się testowaniem produktów. Dziś opowiem Wam o stronce o nazwie Toluna.
_______________________________________________________________________________

Toluna to wielofunkcyjna, międzynarodowa strona internetowa, do której zaglądam praktycznie codziennie. Skupia się ona na przesyłaniu członkom społeczności ankiet, które pojawiają się bardzo systematycznie (kilka ankiet w tygodniu). Każda ankieta posiada swój przedział punktów, które otrzymamy po jej wykonaniu. Punkty gromadzone są na naszym koncie, a po zdobyciu określonej ich ilości, możemy wymienić je na nagrody.




Na co możesz wymienić punkty?

- karty podarunkowe do sklepów internetowych
- nagrody rzeczowe: od drobnych (breloczki do kluczy) po bardziej kosztowne (USB, mobilne ładowarki do telefonów, wentylatory czy selfie-sticki).
- loteria – los loteryjny to koszt 500 lub 1000 pkt. Daje on nam szansę na wygraną w loterii.
- Gifty – czyli wirtualne upominki, które można wysłać znajomym. Ich koszt waha się w granicach 50 – 800 pkt. Po kupieniu prezentu otrzymujemy wiadomość, czy udało nam się wygrać przedmiot, zaprezentowany na obrazku. Tutaj mamy również sporą rozpiętość nagród: od naklejek przez kubki termiczne, okulary przeciwsłoneczne po MacBooki i wycieczki.


Mój pierwszy zestaw punktów wymieniłam na Toluna - Wellness Set. Trafił on do mnie po 4 tygodniach oczekiwania, więc nieprędko, ale warto pamiętać, że strona jest międzynarodowa, a nagrody muszą czasem przejść długą drogę zanim do nas dotrą. Jak widać, moja przesyłka była bardzo dobrze zabezpieczona (zawsze dziwi mnie wielkość paczki w stosunku do jej zawartości ;P). Wnętrze wypełniało styropianowe zabezpieczenie. 


Od Toluny otrzymałam list z podziękowaniem za udział w ankietach. 


W skład zestawu Wellness wchodzi myjka, pumeks i szczotka. Produkty to w sumie podstawa w łazience. Są one wykonane z tworzyw dobrej jakości, lecz jest to dość mały zestaw jak na ilość punktów, którą trzeba za niego zapłacić.
































Na stronie widnieje również zakładka Testowanie produktów. Produkty tam się znajdujące dość często się zmieniają (1 produkt na tydzień). Zasady są bardzo proste. Po założeniu konta wystarczy zgłosić chęć testowania danej rzeczy. Przy odrobinie szczęścia produkt trafi do naszej skrzynki. Test produktu jest zazwyczaj sporym zaskoczeniem, gdyż nie zostajemy o tym w żaden sposób poinformowani. Dopiero widząc przesyłkę w skrzynce, wiemy, że nam się udało. Po otrzymaniu produktu mamy czas na jego przetestowanie (zazwyczaj okres około 2 tyg.). Po ustalonym czasie Toluna przesyła maila z prośbą o wypowiedzenie się na temat jego działania. 












*Przykładowe testy z ostatnich tygodni

Osobiście miałam przyjemność przetestowania pudru bronzujacego Maybelline Terra Sun Bronzing Powder o kolorze 01 Light Bronze. Puder sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Byłam zadowolona, że dostałam najjaśniejszą wersję, gdyż moja cera pewnie pogniewałaby się z ciemniejszym odcieniem. 


Ten kosmetyk nadaje skórze efekt muśnięcia słońcem. Ma lekko różowy odcień. Nie pozostawia plam, ani efektu maski. Już teraz mogę stwierdzić, że jest bardzo wydajny. Jego zapach jest również bardzo przyjemny.

Pozostałe:

- QuickVote – To mini-ankiety, w których odpowiedzieć można na pytanie krótkim słowem: Tak, Nie lub Nie wiem. Dotyczą aktualnych tematów i są rozrywką na stronie.
- Tematy – Wpisy dyskusyjne.
- Pojedynki – Wolisz wiosnę czy jesień? Na Toluna możesz wybrać, kto wygra pojedynek.
- Oceń to! - Wykorzystaj tą szansę i naciśnij kciuk w dół!

Jak zdarzyliście zauważyć strona dostępna jest również w polskiej wersji językowej. Główne założenia i usługi są takie same, lecz nie mam pewności, czy nagrody oraz produkty do testowania są identyczne z tymi, które pojawiają się u mnie. Po wejściu na stronę automatycznie włącza się kraj, w którym przebywamy. Zarówno ankiety, jak i testy są świetną rozrywką, dlatego z czystym sumieniem mogę polecić Wam tę stronę.

Czy znacie Tolunę? Mieliście już możliwość testowania za jej pośrednictwem? Z jakich stron Wy korzystacie?

12 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej stronie nigdy wcześniej. Ja zapisałam się kiedyś na dwóch polskich, których nawet nie pamiętam, bo jednak bardzo rzadko tam wchodziłam, a z czasem w ogóle zaprzestałam. Chyba jednak testowanie produktów nie jest dla mnie :D Ten zestaw jest ładny, choć faktycznie dość mały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej stronce, całkiem ciekawa :)
    Zestaw wygląda super chociaż jak ta tyle punktów to mógłby być choć trochę większy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, ze istnieje takie coś ;) Tenn puder ma ąłdne tłoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, ale może w wolnej chwili zapoznam się z nią bliżej... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sprawa, nie słyszałam o tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś zapisałam się do wypełniania ankiet, ale jakoś zabrakło mi mobilizacji żeby je wypełniać :P. Bardzo fajne ten zestaw myjący. Widać, że szczotka jest dobrej jakości i na pewno Ci się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że istnieje takie coś. Bardzo pomocny post :)

    Zapraszam na makijaż HALLOWEENOWY - http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/haloween-make-up-vampire.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi bardzo interesująco, w końcu wypełnianie ankiet to nic trudnego, a można zyskać fajne nagrody. Chyba też sie zapiszę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, nie znam tej strony. Nawet nie wiem co trzeba zrobić, by coś testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej stronki.. ale w sumie całkiem ciekawa opcja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...