piątek, 23 października 2015

Tag: Opisz siebie 10 zdjeciami.

Bardzo dawno temu natrafiłam na tag pt: Opisz siebie 10 zdjęciami i od razu zauważyłam w nim potencjał. Zawsze chciałam go zrobić, lecz natłok przygotowanych już postów nigdy na to nie pozwalał. W tym miesiącu opublikowałam już dla Was po jednym poście z każdej serii, dlatego znalazło się miejsce na luźniejszy tag. Przeglądając posty osób, które go wykonały, zauważyłam jednak, że często traktowały go dość pobieżnie, na szybko i niechlujnie. Moje wykonanie będzie nieco inne. Będzie to MOJE wykonanie, bo przecież mam opisać siebie.


Kim jestem?

Jestem 24-letnią kobietą, która kocha podróże i nie wyobraża sobie bez nich życia. Pragnie odkrywać nowe lądy, miejsca i kultury. Jestem osobą, której głównym celem życiowym jest podróż dookoła świata i dotarcie do nieznanego.

Od 4 lat jestem mieszkanką Szwajcarii – kraju, który pokochałam i który przyjął mnie z otwartymi rękoma. Jednak w środku zawsze pozostanę Polką, patriotką i z pewnością nigdy nie wyprę się swych korzeni.


- Jestem pracującą panią domu, która czasem nie znajduje czasu na pomalowanie paznokci, ale zawsze znajdzie moment na własnoręczne wypieki: pieczywo czy ciasta, by sprawić przyjemność najbliższym.


- Jestem smakoszem. Cenię sobie dobre jedzenie. Smak i estetyka podanego dania są dla mnie bardzo ważne. Podróżując, chętnie sięgam po nowe doznania smakowe i próbuję lokalnych specjałów.


 - Jestem miłośniczką natury. Kocham przyrodę. Lubię otaczać się żywymi roślinami.


- Jestem osobą, związaną z rodziną i najbliższymi przyjaciółmi. Kocham dzieci, zarówno te małe, jak i trochę starsze. Odnajduję radość w nauczaniu.


Jestem fotografem – amatorem. Fotografia to moja pasja, hobby i odpoczynek od codzienności.




Jestem osobą, która w szarości widzi kolory.


Jestem osobą, którą zachwycają małe rzeczy i która widzi piękno tam, gdzie inni przejdą obojętnie.


- Jestem osobą, która chce osiągnąć nieosiągalne. 

Mam nadzieję, że zachęcę Was do odtworzenia tego tagu (z odrobiną refleksji) na Waszych blogach. Oczywiście czekam z niecierpliwością na te posty i będzie mi niezmiernie miło, jeśli mnie na nich oznaczycie (by nic mi nie umknęło;)).

*Wszystkie zdjęcia zamieszczone w poście są mojego autorstwa.

6 komentarzy:

  1. Jejku, ten tag wydaje się... trudny i bardzo trzeba go chyba przemyśleć, żeby dobre zdjęcia dodać, do tego o czym się napisało. Muszę poszperać i może coś wymyślę, choć nie wiem kiedy wcisnę ten post, bo już się normalnie nie wyrabiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko się w ten sposób opisać jednak Ty zrobiłaś to bardzo przemyślanie i ciekawie. Ja właściwie rzadko znajduje czas na pomalowanie paznokci, jednak prawie codziennie maluję zupełnie inne rzeczy ;) A chciałam powiedzieć, że jesteśmy w tym samym wieku! :)
    Pozdrawiam i życzę Ci tej podróży dookoła świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 zdjęć? nie umiałabym tak o sobie opowiedziec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszło, nie trzeba nic więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to przedstawiłaś ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fauny pomysł na post:)mam nadzieje ze yda mi sie podobny napisać:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...