środa, 7 października 2015

Liebster Blog Award

We wrześniu otrzymałam dwa wyróżnienia Liebster Blog Award. Nie ukrywam, że zrobiło mi się bardzo miło oraz poczułam się w jakimś stopniu wyróżniona. Każda blogerka wie, ile czasu poświęcić trzeba na sklejenie posta. Kiedyś ktoś powiedział, że współczuje rodzinom blogerów. Z czym się w zupełności zgadzam: kłótnie o wyrzucenie zdenkowanych kosmetyków, powrót po zakupach z okrzykiem: Nic nie ruszaj! Muszę zrobić najpierw zdjęcia!, wycieczki organizowane przede wszystkim pod blogowe relacje, wrzucanie zdjęć jedzenia na Instagram, które w międzyczasie jest już zimne i (w moim przypadku) zapisane poranki.

 Jakby nie patrzeć bloger (a przede wszystkim bloger-perfekcjonista) ma sporo na głowie. W grudniu dwa lata temu pojawił się pierwszy post na tym blogu, ale systematyczne blogowanie rozpoczęło się w lipcu następnego roku (swoją drogą nigdy nie wiem, kiedy obchodzić urodziny bloga :P). Przez ten czas zyskałam naprawdę wiele (Was - przede wszystkim!). Tym bardziej cieszy mnie podwójne wyróżnienie LBA ;)


Zasady:

Wyróżnienie Liebster Blog Award nadawane jest przez innego bloga za tzw. „dobrze wykonaną robotę”. Ma ono za zadanie rozpowszechnienie mniej znanych blogów oraz poznanie ich założycieli. Nominowana osoba jest zobowiązana do odpowiedzi na 11 pytań, wyróżnienia 11 kolejnych blogów oraz wymyśleniu dla nich nowych pytań.

Pierwszy zestaw pytań otrzymałam od Rose line z bloga pieceofroses (LINK):

1. Jaka jest według Ciebie najgorsza wpadka kosmetyczna ?

Wydaje mi się, że jestem dość tolerancyjną osobą, jeśli chodzi o makijaż, ale jedną z takich podstawowych wpadek jest dobranie zbyt ciemnego podkładu i zapomnienie o szyi...


2. Jaki najgorszy bubel kosmetyczny kupiłaś?

Niestety takim małym bubelkiem jest tonik z Ziaji z serii liści manuka. W moim przypadku ten produkt zupełnie się nie sprawdza.

3. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk?

Myślę, że mogę powiedzieć tutaj również o kosmetyku pielęgnacyjnym. Moim absolutnym ulubieńcem jest żel pod prysznic Nivea. Wśród całej marki uwielbiam zapach jagód acai. Po kilkomiesięcznej przerwie i testowaniu innych produktów, musiałam do niego powrócić!


4. Jaki jest twój ulubiony trik kosmetyczny?

Długo myślałam nad odpowiedzią i niestety stwierdzam, że chyba nie stosuje żadnych trików :P

5. Opisz 3 słowami swój styl ubierania?

Wygodny, dostosowany do sytuacji, w stonowanych kolorach.

6. Jakie masz plany na przyszłość?

Jestem gotowa na to, co przyniesie czas :)
    7. Jaki makijaż wykonujesz na co dzień?
Raczej minimalistyczny. Na co dzień nie przepadam na mocnym make-upem. Stawiam na podkreślone oko, a czasem zdarza się, że wychodzę, mając na sobie jedynie tusz do rzęs.


8. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?

W grudniu minie dwa lata od pierwszego wpisu.

9. Częściej kupujesz kosmetyki do pielęgnacji czy makijażu?

Zdecydowanie jestem typem pielęgnacyjnym.

10. Jaka jest twoja ulubiona marka kosmetyczna?

Nie mam jednej ulubionej marki. Moje ulubione kosmetyki pochodzą od różnych producentów :)

11. Co najbardziej cenisz w innych ludziach?

Przede wszystkim szczerość, lojalność i chęć niesienia pomocy.



Kolejny zestaw pytań pochodzi od Yourunique beauty (LINK)

1. Jaki jest twój wieloletni kosmetyczny ulubieniec?

Tak, jak powyżej jest nim żel pod prysznic Nivea.

2. Wolisz kosmetyki czy ubrania? (Uzasadnij dlaczego.)

To zależy w jakim kontekście. Częściej zdarza mi się kupować kosmetyki.


3. Jaki jest Twój ulubiony sklep?

Chyba nie został jeszcze taki stworzony ;)

4. Jaki był Twój cel który osiągnęłaś i jesteś z tego dumna?

Z pewnością każda moja podróż, którą organizuje od początku do końca, jest dla mnie osiągniętym celem. 



























5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? (Uzasadnij dlaczego.)

Bez rodziny! To logiczne! Uważam, że najgorszą rzeczą, jaka może się przydarzyć w życiu jest samotność. Nie wyobrażam sobie życia bez bliskich mi osób, które mnie wesprą i pomogą.

6. Czy posiadasz zwierzę?

Nie, i nawet gdybym chciała, nie byłoby to możliwe.

7. Jaki jest twój ulubiony kanał na YT?

Jest ich kilka. Bardzo lubię Agnieszkę Grzelak, Pannę Joannę, Łobuzów czy MommyDoriskę.

8. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

Pierogi ruskie!

9. Miejsce w którym chciałabyś zamieszkać?

Jest mi dobrze tu, gdzie jestem :)



10. Wolisz błyszczyk czy szminkę? (Uzasadnij dlaczego.)

Nienawidzę błyszczyków ze względu na ich kleistą konsystencję. Każda inna rzecz jest lepsza niż błyszczyk.
    11. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Kawa <3


Serdecznie dziękuję dziewczynom za wyróżnienie oraz pytania!

Moje nominacje:
1) http://www.wolnymkrokiem.pl/
2) http://arcadiakobiet.blogspot.ch/
3) http://viabeleco.blogspot.ch/
4) http://walkingondream.blogspot.ch/
5) http://foxyladyme.blogspot.ch/
6) http://homemade-stories.blogspot.ch/
7) http://kingway007.blogspot.ch/
8) http://limonadealice.blogspot.ch/
9) http://lap-stajla.blogspot.ch/
10) http://monikastepien.blogspot.ch/
11) http://handmadebykc.blogspot.ch/

Pytania dla Was:
1. Kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Ile czasu poświęcasz na jednego posta?
3. O czym najchętniej blogujesz?
4. Skąd wziął się pomysł na bloga?
5. Jak reagujesz na krytykę?
6. Masz jakiś cel lub marzenie związane z blogiem?
7. Twoja największa pasja?
8. Trzy pierwsze miejsca na Twojej liście podróżniczych marzeń zajmują...
9. Wymień trzy rzeczy, które kochasz/lubisz w kraju, który zamieszkujesz.
10. Co motywuje Cię do działania?
11. Jak spędzasz jesienne wieczory?

Czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji!!! Fajnie było poznać Cię bliżej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do kawy i błyszczyka - absolutnie się zgadzam! :) cel - podróże - mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację i już się biorę za odpowiadanie na pytania :D
    Myślę, że w tym tygodniu post pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji! Też ją niedawno otrzymałam a mój post o tym możesz podejrzeć tu http://adrianaemfashion.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-pytania-do-blogerow.html pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. O też niedawno otrzymałam nominację. ;) i też bloga założyłam 3 lata temu, ale tak naprawdę zaczęłam prowadzić niedawno. Wcześniej napisałam kilka wpisów i o nim zapomniałam. ;) obs.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wyróżnienia!
    dzięki podpunktowi o tym co częściej kupujesz, i paście do zebów na zdjęciach przypomniałas mi o tym że musze lecieć po płyn do płukania jamy ustnej haha :)
    Dodaję do obserwowanych, jeśli chcesz wpadnij też do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. źle dobrany podkład wygląda okropnie i ta jasna szminka ;/ też lubie pierogi ruskie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję podwójnego wyróżnienia :) Ja również nie znoszę widoku zbyt ciemnego podkłady na twarzy względem koloru skóry szyi.. I oczywiście nie wyobrażam sobie życia bez mojej rodzinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki :)
    ten podkład naprawde wyglada strasznie :))
    Dziękuję za wyróznienie, odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak masz na imię? Bo nie mogę znaleźć nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...