wtorek, 1 września 2015

Wakacyjni ulubiency

W sierpniowych ulubieńcach znajduje się duża dawka jedzenia i napojów. Tak! Był to miesiąc rozkoszy dla podniebienia. Co jeszcze zachwyciło mnie w sierpniu? Zobaczcie sami!
__________________________________________________________

1) Ulubiony film:

- W tym miesiącu mam dwie stosunkowo młode propozycje. Każda z nich zawiera w sobie elementy, które ciekawią mnie w filmach. Pierwszą z nich jest „Dawca pamięci” - film, którego akcja toczy się w zamkniętym społeczeństwie, w przyszłości. Jednak z pozoru idealny świat wcale taki nie jest.


Drugi interesujący film to „Ex Machina”. Thriller z dużą dawka sci-fi. Głównym tematem jest w tym przypadku eksperyment, mający na celu stworzenie sztucznej inteligencji.


2) Ulubiony serial:

Na krawędzi I i II

Polski serial, którego każdy z sezonów obejrzałam w kilka dni. Obie części łączy ta sama postać. Drugi sezon był dla mnie zdecydowanie bardziej wciągający (a do tego zachwycająca Kamilla Baar). Ku mojemu zdziwieniu w PL może powstać dobry serial kryminalny ;)

3) Ulubiony napój: 

W tym miesiącu bardzo systematyczną przekąską były wszelkiego rodzaju smoothie i koktajle owocowe. Gdy nie miałam czasu, decydowałam się na gotowce (przykład po lewej stronie). Najlepiej jednak smakują te własnoręcznie zrobione ;)


Wraz z moim ukochanym jesteśmy ogromnymi fanami wszystkiego, co zawiera kokos. Nic więc dziwnego, ze zachwycił nas kokosowy Müller.


- Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że przepadam za kawą! W okropne, sierpniowe upały często sięgałam po zimną kawę: moim ulubieńcem jest wersja waniliowa. Przy zakupie 5 szt. otrzymałam czerwony kubek, chłodzący napoje, którego również często używałam i może on tym samym spokojnie trafić do ulubieńców.


4) Ulubiony smakołyk:

- W tegoroczne lato zasmakowałam w mrożonych jogurtach Yo Frozen. Bardzo praktyczne 170ml opakowanie z łyżeczką w korzystnej cenie towarzyszyło mi często w drodze. Na zdjęciu znajduje się wersja truskawkowa, jednak zdecydowanym zwycięzcą jest smak jagodowy!



- A teraz polski akcent :) Moja mama przywiozła mi z PL kakaowe Łakotki. Przyznam się szczerze: nie mogłam się od nich oderwać! Złożyłam już zamówienie i przy następnej wizycie otrzymam pewnie cały karton ;)


- Dalszy ciąg słodyczowej propagandy tworzy Schogetten. Każda z ich czekolad jest wyjątkowo pyszna, lecz wersja z płatkami migdałów bardzo przypadła mi do gustu. Jest to z pewnością coś godnego polecenia!


5) Ulubiony zapach:

Jednym z piękniejszych zapachów Yankee Candle, jakie posiadam, jest kwiatowy Garden Sweet Pea. Pali się go z rozkoszą!


6) Ulubiona Youtuberka:

W tym miesiącu odkryłam (dzięki mojej siostrze) kanał MammyDoriska (KLIK!), który z olbrzymią przyjemnością przeglądam. Bardzo pozytywna i energiczna osoba, której córeczki (a zwłaszcza starsza) wygrywają wszystko.


7) Ulubione ubranie:

Sukienki maxi 
- w stylu Kleopatry - C&A


- Granatowa - Chicorée


8) Ulubione zdjęcie:


9) Ulubione wydarzenia:

Przyjazd rodziny i robienie tortu urodzinowego.


Dajcie znać, jacy są Wasi ulubieńcy? Co sądzicie o moich? ;)



15 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy :)
    Ja też dziś zrobiłam wpis o ulubieńcach lata :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię czekoladę Schogetten :) Kilka dni temu byłam w Niemczech na zakupach i kupiłam kilka....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam takich ulubieńców :) Nad moimi w sumie się nie zastanawiałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy ! super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ulubieńcy super! moim ulubieńcem sierpnia jest zimna woda z cytryną - mam dość juz tych upałów! I jeszcze długie wieczorne spacery!
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej masz świetny gust i genialnie dobierasz stylizacje:)
    chciałabym zaprosić cię do wzięcia udziału w konkursie na najlepsza stylizacje:)
    Do wygrania zestaw kosmetyków o wartości ponad 100 zł:)
    Jeśli się zdecydujesz
    link tutaj:https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam Ex Machina - ciekawy film :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam Dawce pamięci, bardzo mi się podobał :) A ice coffee również uwielbiam, zwłaszcza w ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienie. :)
    Zajrzałam na tego vloga i przyznam, że jest całkiem fajny.
    Podobnie jak ty bardzo lubię kawy, szczególnie mrożone.

    OdpowiedzUsuń
  10. kokosowy Müller! Tak, myślę że muszę go poszukać w Niemczech i spróbować, bo uwielbiam kokosowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Waniliowa kawa to coś przepysznego! ;-) uwielbiam, kocham :-) ten thiller z nutką sci-fi zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  12. genialni ulubieńcy;d

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...