wtorek, 22 września 2015

To i owo

Zauważyłam ostatnio, że wśród moich zakupów dominują rzeczy do domu. W mieszkaniu pojawiło się wiele nowych dodatków, gadżetów oraz ... mebli. Zapraszam Was dziś na haul z artykułami domowymi, które są zarówno praktyczne, jak i ozdobne.
__________________________________________________________

1) Zawieszka na drzwi
Sklep: Depot
Kolor: dominują odcienie zieleni
Materiał: drewno
Napis: Welcome
Cena: 3.45 CHF (wcześniej 7.95 CHF)


































2) Słoik fioletowych kamyków
Sklep: Depot
Masa: 680 g
Cena: 3.45 CHF (wcześniej 6.95 CHF); obecnie 2.95 CHF





3) Ozdobne butelki
Sklep: Otto's
Kolor: niebieska podstawka + szkło
Cena: około 6 CHF


4) Urządzenie chłodzące do notebooka
Sklep: Pearl Factory Outlet
Cena: 6.95 CHF


























5) Kominek do wosków
Sklep: Lipo
Kolor: czerwony
Cena: 1.95 CHF


6) Mini kominki do wosków x2
Sklep: Lipo
Kolor: niebieski
Cena: 0.50 CHF za sztukę




























7) Ramka
Sklep: Norma
Materiał: drewno
Kolor: biały
Cena: 2.99 Euro


8) Drewniana ramka
Sklep: Norma
Cena: 2.99 Euro

>>Strona internetowa<<



9) Obraz bez ramy
Sklep: Radikal
Kolor: odcienie brązu
Przedstawia: wnętrze motoru
Cena: 2 CHF

10) Przyrząd do zaparzania herbaty
Sklep: Radikal
Kolor: pomarańczowy
Kształt: kwiatek
Cena: 2 CHF



Jak podobają Wam się moje nowości? Wypatrzyliście coś dla siebie?

12 komentarzy:

  1. Przyrząd do zaparzania herbaty jest uroczy i chętnie bym go przygarnęła, bo sama ostatnio szukałam czegoś fajnego. Kominki też mi się podobają, te niebieskie mają świetny kształt. Tabliczka Welcome aż zaprasza, żeby wejść do środka, więc chyba dobrze będzie się sprawowała. Ten komplet ozdobnych butelek też mi przypadł do gustu. Obraz nie jest w moim stylu, ale tacie pewnie spodobałby się i to bardzo, bo on lubi takie rzeczy. Za fioletem nie przepadam, ale gdyby kamyki były na przykład czerwone to może bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ozdoby ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne rzeczy :* aż cięzko sie zdecydowac co lepsze! naprawde wszystko sie wydaje byc fajne a jesli chodzi o to co bym kupila to ta tabliczka Welcome jest naprawde fenomenalna:* nie wiem czemu ale wydaje mi sie taka wakacyjna :*


    SELFIE TAG po mojemu! - Fotki z całego tygodnia! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie potrzebuje takie coś do herbaty, jak się Twoj sprawuje? Taki kominek też miałam zamiar zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawuje sie calkiem dobrze, ale gdybym miala kupic jeszcze jeden, zdecydowalabym sie na taki z metalowym zakonczeniem :)

      Usuń
  6. Hej, Uwielbiam takie proste fajne dodatki do domu. Niektóre mega umilają wnętrz. zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot,com, u mnie post z jesiennymi inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, kominki z chęcią bym Ci ukradła :)
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w link u mnie w najnowszym poście?
    Będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega post! Widzę, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm, co za przyjemne miejsce! Będę zaglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio też chętnie kupuję różne rzeczy to domku :). Chociażby latarenkę z ikei -> http://karlin91.blogspot.com/2015/09/w-blasku-swiec-jesienne-must-have.html :). Tabliczka WELCOME jest rewelacyjna! Sama z chęcią bym sobie taką sprawiła, jednak nie pasuje mi kompletnie do obecnego mieszkanka :(.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...