poniedziałek, 14 września 2015

Nowości książkowe #2

Pewnie się domyślacie, że dość ciężko jest mi zdobyć polską literaturę. W kraju nie było mnie już ponad 9 miesięcy, a kolejna wizyta szykuje się za następnych 9. W takim wypadku każdą polską lekturę przyjmuje z uśmiechem na twarzy. W ostatnim czasie w moje ręce wpadło kilka nowości, które otrzymałam od siostry oraz pozyskałam na zasadzie wymiany z jedną z mieszkających w okolicy Polek.

1) Księga stylu Coco Chanel
Podtytuł: Jak stać się elegancką kobietą z klasą?
Autor: Karen Karbo
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Cena oryginalna: 34,90 zł



2) Lekcje Madame Chic
Autor: Jennifer L. Scott
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Cena oryginalna: 32,90 zł



3) Kuchnia polska - 1000 najlepszych przepisów
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: SBM
Cena oryginalna: 19,99 zł



4) Blogerchef. W sieci przepisów
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Muza SA
Cena oryginalna: 49,99 zł



5) Książka pod tytułem
Tom II
Wydawnictwo: Kaktus
Cena oryginalna: 19,90 zł 



Znacie te książki? Lubicie czytać? 



18 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym przeczytała 2 pierwsze pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze pozycje - bardzo zachęcające. Kuchnię polską mam w domu i często korzystam - również polecam każdemu. Pozostałe to dla mnie znak zapytania, chociaż ostatnia chyba bardzo modna, gdyż często widuję ją w rękach moich uczennic. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że dobra ksiażka Madame Chic. Lekcja stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych książek nie czytałam, ani nie miałam.... Natomiast bardzo chciałabym żeby w moje lapki dostała się Fangirl :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać, a ostatnio w końcu mam na to czas, dlatego książki aż "pożeram". Dzisiaj przeczytałam trzy i nawet nie zdałam sobie sprawy, że razem wyszło mi 399 stron przeczytanych, więc może nie będę już tego komentowała :p
    Co do Twoich książek, to chętnie zerknęłabym do tej z polskimi przepisami, bo ostatnio wzięło mnie coś na przeglądanie książek kucharskich :) Znam jedynie ostatnią pozycję, jednak jeszcze mam ją przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie książki są mi totalnie obce, ale myślę, że jedynka mogłaby mi przypaść do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kulinarne książki, choć sama nie gotuję :P Ale ja wymyślam, co będziemy jeść, a mój przyrządza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię książki kucharskie, zawsze dają mi wiele inspiracji do pomysłów na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tych książkach. A czytać uwielbiam, to mój nałóg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ksiazki wygladaja naprawde na cieklawe..akurat takie jakie lubie! ta ksiega stylu odjazdowa..skąd ją kupilas? chcialabym taka;c ps fajny blog :*


    http://alexwberry.blogspot.com/ u mnie nowy post ,, kilka slow ode mnie | o blogu| nadchodzi zima| '' goraco zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiege stylu kupilam uzywana. Wydaje mi sie, ze widzialam e-book na stronie empiku.

      Usuń
  11. Żadnej nie miałam okazji czytać, ksiązka pod tytułem trochę mi przypomina 'zniszcz ten dziennik', zabawa z tym jest super jeśli tylko ktoś lubi od czasu do czasu wyżyć się na kartce papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugą pozycję znam i uważam ją za całkiem w porządku lekturę

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza pozycja mnie zainteresowała:) ciekawe czy uda mi się ją jeszcze dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, ze najlatwiej bedzie ja znalezc zamawiajac poprzez strony internetowe.

      Usuń
  14. Coco Chanel- muszę mieć!
    http://vaguue.blogspot.com/2015/09/dottore-butter-masaz.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przeczytać tą madame chic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dzisiaj Twój blog będzie jednym z moich ulubionych <3
    Mega mi się tu podoba! Kochana dołączam do obserwatorów i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam
    www.modenachmir.com

    Ps. Dziękuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...