czwartek, 6 sierpnia 2015

Wakacyjni ulubieńcy

Witajcie kochani!

Dziś nietypowy post, ponieważ pierwszy raz zdecydowałam się na ujawnienie moich miesięcznych ulubieńców. Nie wiem, czy seria ta okaże się trafiona, więc jej dalszy ciąg jest zależny od Waszej opinii ;) Bez przedłużania zapraszam do mojej listy!
______________________________________________________________________________

1) Ulubiona piosenka:
Anna Naklab feat. Alle Farben & Younotus - Supergirl


Cover dobrze znanej piosenki Reamonn, która przezywa dzięki niej drugą młodość. Obie wersje, jak dla mnie są boskie i mogłabym słuchać ich godzinami.


2) Ulubiony film:
"I kto to mówi 1, 2 i 3" 

Coś, czego młodsi czytelnicy z pewnością nie znają. W tym miesiącu naszła nas ogromna ochota na stare komedie. Wybór padł na pierwszą część „I kto to mówi”. Kolejne wieczory mieliśmy już zajęte przez następne części filmu. Świetna, przyjemna komedia, o tym co myślą dzieci.

3) Ulubiony serial:
Chirurdzy

Wiem, wiem! Stare, odgrzewane kotlety, ale nie mogłam powstrzymać się od obejrzenia wszystkich sezonów od początku – po raz trzeci.

 
4) Ulubiony napój:
Ice Tea - Truskawka i kiwi; Ice Coffee

Ciekawy smak Ice Tea o niespotykanym w napojach połączeniu truskawki i kiwi oraz mrożona kawa na cieplejsze dni.

5) Ulubiony smakołyk: 
Lody Ben&Jerry's

Kto nie próbował, niech żałuje! Są to zdecydowanie najlepsze lody, jakie miałam okazje jeść!

Reese's pieces - Peanut Butter

Mimo, że nie jestem fanką masła orzechowego, to połączenie ze słodką czekoladą skradło moją duszę

6) Ulubiony zapach:
Yankee Candle - Pink Grapefruit

Ten zapach zdominował mój pokój i nie znikał z mojego kominka!


7) Ulubiona Youtuberka:
Agnieszka Grzelak i jej boskie Vlogi


8) Ulubiony dodatek:
Jedyna i niepowtarzalna listonoszka


9) Ulubione ubranie:
Koszula w biało-niebieską kratkę - Zara

10) Inne:
Zestaw, który postawił mnie na nogi w trzy dni.


Tak prezentują się moi wakacyjni ulubieńcy. Co znalazłoby się na Waszej liście?  


13 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie :) Można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy w ten sposób o drugim człowieku :) Ja też uwielbiam komedie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle że takie posty są bardzo fajnie, można się dowiedzieć ciekawych rzeczy o osobie piszącej bloga + czasem dla siebie znaleźć coś nowego :)
    Już to chyba pisałam ale ta koszula z Zary prześwietna! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy ! Też lubię mrożone napoje w taki upał ;) i super nutka;);

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych ulubieńców :) Za serialami medycznymi nie przepadam. Czasem House'a oglądałem. "I kto to mówi" co jakiś czas nieprzerwanie od dekady emituje Polsat. Z ogromną ochota spróbowałbym ciastek i tych lodów :D

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały post :D Kontynuuj ulubieńców, bo w Twoim wydaniu są wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś mi chętkę na tą mrożoną kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te stare komedie "I kto to mówi" też bardzo lubię ;p przynajmniej raz w roku natrafiam na którąś część w tv ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy, najbardziej wpadła mi w oko ta mrożona herbata, to pewnie przez te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary przeciwsłoneczne to mój najważniejszy ulubieniec wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te lody, moją ulubioną wersją są cookie dough :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...