środa, 26 sierpnia 2015

To i owo: Ikea

Wiem, że wśród Was znajduje się mnóstwo fanów Ikei i produktów, które można tam kupić. Ja mam Ikeę tuż pod nosem (Ba! Jest to największa Ikea w Szwajcarii!), więc jestem tam dość częstym gościem. Ostatnio nazbierało mi się trochę praktycznych przedmiotów, które chciałabym Wam dziś pokazać.

1) Plecione podkładki na stół – 2 szt.
Kolor: beżowy
Średnica: 37 cm
Materiał: liść palmowy
Cena: 2.95 CHF / 5.99 zł

Uwagi: Produkt nie jest już dostępny w Ikei w Szwajcarii.



























2) Zestaw do zawieszenia firanek
- Haczyki z żabkami
Materiał: stal nierdzewna
Ilość: 24 szt.
Cena: 4.95 CHF / 9.99 zł


- Plastikowe kosteczki - 2 szt.
Ilość: 50 szt.
Cena: 1.95 CHF




































3) Ramka do zdjęć
Rozmiar: 18 x 24
Kolor: Czarny
Cena: 8.95 CHF / 19.99 zł

Uwagi: Zawiera stojak do postawienia oraz haczyk do powieszenia.



4) Podstawka pod laptopa
Rozmiar: 42 x 31
Kolor: Czarny
Cena: 4.95 CHF / 19 zł



























5) Wisząca doniczka
Cena: 2.90 CHF

Uwagi: Doniczka została zakupiona jako ostatni artykuł z tej serii.


6) Poszewka na poduszkę – 2 szt.
Materiał: 100 % bawełna
Rozmiar: 65 x 100
Kolor: granatowy
Cena: 12.95 CHF


7) Talerzyk deserowy - 2 szt.
Kształt: kwadratowy
Materiał: porcelana
Kolor: jasnoniebieski
Cena: 1.95 CHF / 9.99 zł



8) Czekolada mleczna
Masa: 100 g
Cena: 0.50 CHF


9) Pojemnik na sztućce
Materiał: stal nierdzewna
Średnica: 12 cm 
Cena: 3.95 CHF / 6.99 zł




10) Naczynie na ciasto
Średnica: 29 cm
Kolor: biały
Cena: 1 CHF (przecena z 9.95 CHF) / 19.99 zł



Co uważacie o moich zakupach? Wpadło Wam coś w oko? A może posiadacie któreś z tych przedmiotów? Czy Wy również jesteście fanami zakupów w Ikei? ;)





11 komentarzy:

  1. niedługo zawitam do Ikea na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno nie byłam w Ikei! Lubię tamtejsze produkty, jednak część z nich jest droższa niż w innych sklepach (np. Pepco), dlatego nie jestem tam aż tak często. Uwielbiam też ołówki z Ikei! :)
    Mam taki sam pojemnik na sztućce, lecz u mnie stoi on w łazience i służy jako stojak dla szczoteczek i past do zębów :) Mój jest już trochę zjechany, więc zapewne niedługo wyleci do kosza.
    Podobają mi się te plecionki na stół i ten talerzyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam taki sam pojemnik na sztućce chociaż nie z ikei, ale ogólnie lubie ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą podstawkę na laptopa ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu nie kochać ikei!!! Do ikei mam 10 minut autem i często tam bywam :D. Mam ten pojemnik na sztućce :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także uwielbiam ikee. Sama muszę się tam przejść przed rozpoczęciem kolejnego roku studiów i zakupić co nieco do mieszkania. Twoje zakupy są ciekawe, szczególnie te podkładki i talerzyk w cudnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja najbliższą Ikeę mam w Krakowie czyli jakieś 2,5h ode mnie. Dobrze, że są autostrady! :D
    jak przyjdzie mamy wypłata 1 to mamy zamiar się tam wybrać, bo rodzice obiecali mi lustro^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię raz na jakiś czas odwiedzić Ikee :) Czasami tylko połazić i nacieszyć oczy :) Ale w Twoim poście najbardziej mój wzrok przykuła czekolada - przepraszam to silniejsze ode mnie ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rzeczy :D Aż muszę się wybrać do naszej Polskiej Ikei :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...