czwartek, 20 sierpnia 2015

Testownia #4 - à Tab

Dzięki uprzejmości strony Testmetoo.com mogłam wziąć udział w testowaniu nowopowstałego sklepu internetowego z artykułami i gadżetami do domu à Tab.



Od Testmetoo otrzymałam pewnego dnia kupon o wartości 20 zł, które wykorzystać mogłam na zakupy w testowanym sklepie. Kupon mógł być wykorzystany na jedną bądź więcej rzeczy. Na zakupy miałam określony czas – 5 dni od momentu otrzymania maila.
























Wchodząc dziś na stronę internetową sklepu, widzę progres, jaki został osiągnięty. Kolorystyka strony jest taka sama jak w momencie dokonywania przeze mnie zakupu. Motyw przewodni i jasne kolory bardzo do mnie przemawiają.

Na stronie poruszamy się za pomocą zakładek: PRODUKTY, KOLEKCJE, MARKI i PRZEPISY. Klikając w poszczególne kategorie, wyświetlane zostają kolejne podkategorie, w których posegregowane są konkretne artykuły. Inną formą wyszukania gadżetów jest wpisanie interesującej nas nazwy w wyszukiwarce. Ciekawą opcją jest wprowadzenie szybkiego podglądu artykułu, który informuje nas o podstawowych cechach danej rzeczy (widok poniżej).





















Oczywiście zadowolona jestem również z wprowadzenia przepisów, które chętnie wypróbuję. By nie było jednak tak słodko, muszę stwierdzić, że brakowało mi podczas poszukiwań przede wszystkim rozbudowanych opcji wyszukiwania tj. np. określenie przedziału cenowego czy koloru.

Asortyment sklepu z biegiem czasu został bardziej rozbudowany, co jak najbardziej działa na plus. Wybór przeróżnych gadżetów i dekoracji jest naprawdę bardzo duży. Ja zdecydowałam się na drobną dekorację do babeczek i ciast.


Zestaw znaczników marki Rico Design zawiera znaczniki o 4 różnych wzorach, z każdego wzoru otrzymujemy 6 sztuk. W opakowaniu znajdują się zatem 24 znaczniki, za które zapłacić należy 15 zł. Koszt dostawy to kolejne 15 zł w przypadku tego artykułu. 



Kupno oraz przesyłka przebiegły bardzo sprawnie. Otrzymałam kilka maili potwierdzających moje zamówienie oraz informujących, gdzie obecnie znajduje się moja paczka. Po dwóch dniach została ona dostarczona do domu. Sam produkt był bardzo dobrze zabezpieczony (powiedziałabym nawet zbyt dobrze). Wielkość paczki była kilkakrotnie większa od wysłanej rzeczy :P




Moja ocena tego produktu uplasowałaby się mniej więcej na poziomie 3+. Z pewnością nie kupiłabym kilku patyczków w cenie 15 zł, bo widać, że ich wyprodukowanie kosztowało grosze. Jakość pozostawia nieco do życzenia. Jest to po prostu zwykły patyczek, do którego przyklejony jest papierek z rysunkiem (w wielu miejscach tył nie pokrywa się idealnie z przodem). Z 24 otrzymanych znaczników połowa niestety nadaje się do kosza z powodu fabrycznych mankamentów tj. odbicia farby w nieodpowiednim miejscu. Jednym słowem pomysł fajny, ale z wykonaniem gorzej. Powiedziałabym nawet, że lepiej wykonałabym to własnoręcznie. 



Akurat tego produktu nie jestem w stanie polecić, co nie świadczy jeszcze o bezużyteczności całego sklepu. Być może po prostu źle trafiłam. Innym zastrzeżeniem są jednak ceny produktów. Wiem, że obecnie ceny w Polsce poszły w górę, lecz dla mnie wydają się one nieco przesadzone. Jest to jednak kwestią indywidualną dla każdego z Was.

Znacie już sklep à Tab? Co sadzicie o tej stronie internetowej? Czy produkty, które się na niej znajdują, kuszą Was do zrobienia zakupów? Czekam na Wasze opinie!

Zapraszam do strony Testmetoo!

TestMeToo - dołącz do nas

7 komentarzy:

  1. Takie patyczki na wszelkiego typu przyjęcia są świetnym urozmaiceniem dekoracyjnym! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze i fajne te rzeczy, ale drogie w cholere :P

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczę co ciekawego można tam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem cena przesadzona jak za parę patyczków i kawałek kartki. Robiłam kiedyś sama takie znaczniki, trwa to dosłownie kilka minut, a do tego można mieć jakikolwiek wzorek. Ale ogólnie ciekawy pomysł z takim testowaniem ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny niektórych rzeczy w tym sklepie nie zachęcają

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dałabym tyle za kawałek patyczka i kartki, przesada :P Ogolnie, w tym sklepie jakieś rzeczy w oko mi wpadły, ale cena....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...