środa, 15 lipca 2015

Wakacyjny haul modowy

Muszę się przyznać, że ostatnio nieźle poszalałam z wydawaniem pieniędzy... Ale tak to się kończy, gdy wypuszcza się kobietę w środku centrum handlowego w czasie wyprzedaży! Niestety od 2 miesięcy szukam szortów, które spełniłyby moje wymagania (tzn. nie byłyby długości do połowy zadka), lecz z żalem stwierdzam, że obecna moda wyparła normalne spodenki. Cieszę się z upolowanej koszuli z Zary, gdyż chodziłam za nią od kilku miesięcy, przymierzałam ją chyba tysiąc razy, ale cena wydawała mi się trochę wysoka. Za połowę ceny nie miałam już żadnych wątpliwości ;) Jak również się zorientujecie moim nowym ulubieńcem kolorystycznym jest szarość, którą pokochałam z wzajemnością :D

ZAPRASZAM NA HAUL!
_________________________________________________________

Top w groszki
Marka: Tally Weijl
Nazwa: Knitted Basic S, Gris Chine Dark–Off
Rozmiar: XL
Cena: 7.95 CHF
Kolor: Ciemnoszary; białe groszki

Uwagi: Mierzyłam kilka topów z TW z serii Basic i stwierdziłam, że rozmiarówka jest zawyżona. Przy moim standardowym rozmiarze M musiałam zakupić rozmiar XL.




























T-shirt „Chance”
Marka: Zebra
Rozmiar: M
Cena: 9.90 CHF
Kolor: pastelowe odcienie
Skład: 95% poliester, 5% elastan




Dżinsy
Marka: Zebra
Nazwa: Gilmore Jeansdenim
Rozmiar: 38
Cena: 29.90 CHF (początkowa cena 49.90 CHF)
Kolor: typowy dżins
Skład: 98% bawełna, 2% elastan


Marynarka
Marka: Divided by H&M
Rozmiar: 34
Cena: 15 CHF (początkowa cena 39.90 CHF)
Kolor: szary melanż
Skład: 51% bawełna, 39% poliester, 10% wiskoza

Uwagi: H&M-owska rozmiarówka jest moim zdaniem również pomieszana. W tym przypadku z kolei przymierzałam wszystkie rozmiary od L do XS i najlepiej pasował ten najmniejszy. Marynarka posiada dodatkowy guzik.



Szara bluza
Marka: Vero Moda in Blue
Nazwa: Harper LS Cardigan Blue
Rozmiar: M
Cena: 10 CHF (początkowa cena 29.90 CHF)
Kolor: szary
Skład: 85% bawełna, 15% poliester



Sukienka
Marka: Bershka
Rozmiar: L
Cena: 7.90 CHF
Kolor: czerwony


Sukienka z rozcięciem
Marka: New Yorker (Amisu)
Rozmiar: 38
Cena: 14.95 CHF
Kolor: szary
Skład: 85% poliester, 15% wiskoza



T-shirt na krótki rękaw
Marka: Zara TRF
Rozmiar: L
Cena: 5.95 CHF (początkowa cena 7.90 CHF)
Kolor: Ciemnoszary
Skład: 95% bawełna, 5% elastan


Koszula w kratkę
Marka: Zara Basic
Rozmiar: L
Cena: 14.95 CHF (początkowa cena 34.90 CHF)
Kolor: niebiesko-biała kratka
Skład: 57% wiskoza, 43% poliester

Uwagi: Materiał jest lekko przezroczysty. Koszula posiada dodatkowy guzik.




T-shirt Polo
Marka: Chicorèe Basic
Nazwa: Romy Poloshirt
Rozmiar: M
Cena: 5 CHF (początkowa cena 14.95 CHF)
Kolor: niebieski
Skład: 95% bawełna, 5% elastan




T-shirt dziewczyny Supermana
Marka: Chicorèe Fashion
Rozmiar: M
Cena: 5 CHF
Kolor: niebieski z białym nadrukiem
Skład: 100% bawełna


Top ombre
Marka: Zebra
Rozmiar: M
Cena: 5 CHF (początkowa cena 16.90 CHF)
Kolor: biało-różowy
Skład: 52% poliester, 48% wiskoza


Szorty
Marka: Hydee by Chicorèe
Rozmiar: 38
Cena: 5 CHF
Kolor: czarno-biały
Skład: 98% bawełna, 2% elastan



Co sądzicie o moich wakacyjnych łupach? Wpadło Wam coś w oko? Korzystacie z wyprzedaży?


25 komentarzy:

  1. Ta druga bluzeczka jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wakacje, bo zawsze można trafić na wyprzedaże, Podoba mi się koszula w niebieską kratkę i szorty w paski pionowe. Zapraszam do mnie na: http://lap-stajla.blogspot.co.at u mnie post o Kendall Jenner.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula w kratkę dla mnie najlepsza, przepiękna, sama poluję na coś podobnego ;) Ogólnie super ciuszki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, najbardziej spodobały mi się 2 pierwsze koszulki i koszula w kratę :) Ja też uwielbiam wyprzedaże, ale ostatnio niestety nie mam czasu na chodzenie po sklepach ;)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi T-shirt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe zakupy:) Czerwona sukienka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie idealna ta koszula w kratę! Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne, lubię też koszule, więc wszystko współgra. Przeszkadzałoby mi jedynie, że jest nieco przezroczysta, bo akurat takich nie lubię ;)
    Podobają mi się także obie sukienki (nie noszę ich wcale, ale jakoś przyciągnęły mój wzrok) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, wpadła mi w oko koszula w kratę.

    Pozdrawiam Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w kratę bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula w kratkę super, no i sukienka czerwona także! Obkupiłaś się trochę - w końcu wyprzedaże i trzeba korzystać :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwona sukienka jest przepiękna, właśnie szukam czegoś takiego ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Duuuużo ciekawych rzeczy :) Mi najbardziej spodobały się szorty w paski :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy.Koszula niebieska w kratę urocza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba, świetna. :-)

      Usuń
  14. Faktycznie poszalałaś ! Ale fajnie, należy się. Kiedy mamy się ładnie ubierać, jak nie teraz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne bluzki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze siedem ciuchów plus pasiaste spodenki WYMIATAJĄCE :)!!! Z chęcią bym te tak poszalała, ale fundusze raczej mi na to nie pozwolą :P.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula w kratkę wygląda obłędnie. Też ostatnio szukałam spodenek i znalazłam fajne w Medicine :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te rzeczy, najbardziej podoba mi się marynarka. :-)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię też szary kolor i kropki i dlatego podoba mi się pierwsza bluzka. Koszula w kratę też mi odpowiadała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ile fajnychh rzeczy :)

    ps. Kochana zawsze trafiam do Ciebie przez blogspota - nie zostawiaj prsze adresu swojego bloga u mnie w komentarzu bo i tak do Ciebie dotre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne . zapraszam do mnie http://celemprzezswiat.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. dżinsy i top ombre zebra najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...