środa, 29 lipca 2015

Summer Tag

Naszła mnie ogromna ochota na luźny, letni post. Dawno nie było już na blogu żadnego tagu, co dziś zdecydowałam się zmienić. Mam nadzieję, że z chęcią czytacie tego typu wpisy, a Summer Tag spotka się z Waszą aprobatą :)

1) Wolisz kiedy jest gorąco czy zimno?

Dla mnie idealną temperaturą jest około 20 – 22 stopni. Ostatnie tygodnie w Szwajcarii przyniosły najcieplejsze lato od 10 lat. Temperatury nie spadały poniżej 30 stopni, co było dla mnie bardzo uciążliwe. Nienawidzę upałów i duchoty, jednak przyjemne ciepełko jest jak najbardziej wskazane.


2) Ulubiona pora roku?

Zdecydowanie wiosna, gdy natura budzi się do życia. Uwielbiam ten okres przejściowy, gdy rankiem usłyszeć można piękny ćwierkot przybyłych ptaków. To zawsze pozytywnie nastraja mnie do życia.


3) Plaża czy morze?

Jak morze to i plaża :) W tym roku bardzo brakuje mi możliwości wyjazdu nad chociażby polskie morze. Poczuć morską bryzę na twarzy – bezcenne!

4) Ulubione zajęcia na lato?

Chyba wszelkie letnie wyjazdy. Podróżować można oczywiście o każdej porze roku, lecz latem sprawia mi to największą frajdę. Dodatkowo jedzenie lodów. Latem mogłabym rozkoszować się nimi codziennie!


5) Ulubiony letni strój?

Na większe okazje: luźne, zwiewne sukienki. Na codzien zdecydowanie wygodnie: basicowe topy i szorty.

6) Szorty czy spódnice?

Wszystko zależy od okazji. Z szortami mam w tym roku problem, gdyż nie lubię bardzo krótkich, a nie jestem w stanie znaleźć żadnych innych. Mimo wszystko jednak szorty są wygodniejsze.


7) Wybierasz się na wakacje? Jak tak, to gdzie?

 W tym roku urlopu nie planuje. Podczas pobytu moich rodziców planuje zabrać ich w kilka miejsc. Zobaczymy, czy plany się powiodą. Nie chce zapeszać, ale relacje z naszych wyjazdów z pewnością obejrzycie na blogu :)

8) Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?

Przede wszystkim trwałyby 3 miesiące, w ciągu których wybrałabym się w rejs dookoła świata. Miejmy nadzieję, że ten cel ziści się w niedługiej przyszłości!



9) Ulubiony napój i jedzenie na lato?

Oczywiście najchętniej jem lody pod przeróżną postacią: mleczne, owocowe, sorbety, czy „wodne”. Do picia zdecydowanie zimne napoje. Latem chętnie sięgam po sezonowe, świeżo wyciskane soki, ale nie odpuszczam sobie również mojej ukochanej kawy ;)

10) Make-up na lato?

Bardzo delikatny, nieprzesadzony. W upały często stawiam jedynie na tusz do rzęs.

11) Za co kochasz tę porę roku?

Za przyjemne ciepełko, piękną roślinność, możliwość jedzenia lodów na okrągło, długie dni i grillowanie!




A za co Wy kochacie lato? Koniecznie zróbcie ten tag na Waszych blogach i podeślijcie mi linki! :)

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Hej, lubie tego typu posty, mozna się wiele dowiedziec o autorce, ja uwielbiam pogode wiosenno jesienną, czyli nie za ciepło ani nie za zimno. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o wnętrzach w stylu Boho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Ja uwielbiam lato, mogoby być przez cały rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet lubię tego typu posty, choć wątpię abym zrobiła ten wakacyjny na swoim blogu, bo już mam kilka przygotowanych postów na czarną godzinę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham lato! Chciałabym żeby było one jak najdłuższe:) I moje odpowiedzi co do ubioru i make-upu byłyby podobne. A co do lodów... Ja z kolei kocham sorbety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. ;)
    Temperatury ponad 27-28 stopni są już strasznie męczące, a jeśli do tego dochodzi duchota to jest strasznie.
    Lato jest jednak tak fajne, że trzeba wykorzystać każdą chwilę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam lody!<33
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lody to sorbety jak dla mnie, tylko :-) upaly potrafia byc uciazliwe : /

    OdpowiedzUsuń
  8. O! A ja wyjątkowo w tym roku planuję typowe wakacje, absolutnie wolne od jakiejkolwiek formy pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny tag, przyjemnie się go czytało. :) też zdecydowanie bardziej wolę wiosnę, chociaż ostatnio bardzo kapryśna jest. a upały lubię, chociaż bez przesady, ostatnio przeszłam prawdziwą szkołę życia z nimi podczas zwiedzania Zagrzebia, mam nadzieję, że nigdy więcej się to nie powtórzy. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wiosna i rejs do okoła swiat, to nas łączy ^^ bardzo przyjemny tag :) miło dowiedzieć sie o Tobie czegos więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, Fajny tag. Uwielbiam lato.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten tag :P Czekam na jesienny tag, hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...