sobota, 16 maja 2015

Sezon grillowy


Dni stały się coraz dłuższe. Pogoda często dopisuje. Do tego kilka majowych świąt, dzięki czemu mamy nieco więcej wolnego. Takie dni trzeba koniecznie wykorzystać i to najlepiej na świeżym powietrzu. Jeśli tylko ktoś ma taką okazję, polecam sprawdzony sposób: grill ze znajomymi ;)
















Dzisiejszy post nie należy do zbyt długich, lecz uwierzcie mi, cierpię na całkowity brak czasu. Może się tak wydarzyć, że na następny post będziecie musiały nieco poczekać... Wczoraj odebrałam klucze do nowego mieszkania, które przed wprowadzeniem się, chce nieco odświeżyć: wymalować ściany itp. Strach ogarnia mnie na myśl o pakowaniu i przenoszeniu rzeczy, bo mimo iż mam na to czas do końca miesiąca, to panicznie boję się, że nie zdążę z niczym:(

Was zachęcam jednak do wędrówki po blogu. Być może odnajdziecie coś, co was zainteresuje w starszych postach, którymi rozpoczynałam blogowanie. Pomocne będą z pewnością zakładki u góry strony oraz archiwum bloga na samym dole. Z pewnością o wszelkich nowościach, które następują w moim życiu, będę Was informować na Instagramie (instagram.com/dookola_swiata), do którego obserwacji również serdecznie zapraszam!


Mam nadzieję, do szybkiego zobaczenia!

21 komentarzy:

  1. O tak !:) U mnie też już rozpoczęty w pełni sezon grillowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza focia :)
    Ja jeszcze nie miałam ochotę na grilla w tym roku, ciekawe, czy mnie dopadnie.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać pierwszego grilla w tym sezonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w przeprowadzce :) Wyrobisz się ze wszystkim, dasz radę :)
    Co do grilla to chętnie bym zjadła takie mięsko lub kiełbasę, bo jeszcze sezonu grillowego nie rozpoczęłam, a grill chodzi za mną już jakiś miesiąc. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj współczuje przeprowadzki, ostatni remont generalny pokoju robiłam dwa lata temu i jak sobie przypomnę o pakowaniu, rozbieraniu mebli, potem wypakowywaniu i jeszcze szukaniu dodatków to aż mnie ciarki przechodzą ;)) Także życzę powodzenia!
    Ja jeszcze nie otworzyłam sezonu na grilla, ale jak już "zamknę" wszystkie egzaminy będę nadrabiać grillowe zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grill zawsze się sprawdza! Ja już jestem po dwóch grillach i z niecierpliwością czekam na kolejny:p

    Napisałaś mi komentarz na blogu - odpisałam Ci na niego u siebie, ale napisze i tu: Kochana nie napisałam tego, żeby czytać komplementy :-) Chodziło mi oto, aby pokazać, że nie jestem specem od fitnessu, ale dążę do perfekcji i że jak się chce to można osiągnąć swoje cele. Zdaję sobie sprawę, że mam dobrą figurę, bo trenuję już trochę, ale do idealnej sylwetki trochę brakuje - choć cięzko określić "idealną", bo dla każdego jest na inna. To post, który ma motywować. I tyle. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki grill to naprawdę świetna opcja :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sobotę idę na grilla :)
    W takim razie szybkiej przeprowadzki i odnawiania mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam grile! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, nie ma nic lepszego niż karkóweczka z grilla :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za przeprowadzke ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku na grillu byłam raz i raz na ognisku. Ogniska jak dla mnie są lepsze, bo uwielbiam pieczone ziemniaki :D :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie :) Ach te przeprowadzki też jestem w tym momencie na etapie kartonów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam grilla! u mnie sezon również rozpoczęty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...