poniedziałek, 11 maja 2015

Haul zakupowy

Uwierzcie mi, mam dziś mój sądny dzień. Zmęczenie i lenistwo wzięło górę. Totalnie nie chce mi się nic robić. Mimo wszystko staram się napisać ten post, by został on jeszcze dziś opublikowany. Jeśli tez macie ostatnimi czasy takie leniwe dni, to koniecznie zostawcie swój komentarz u dołu strony ;)

 - Blazer z rękawem 3/4
Marka: Only
Cena: 20 CHF (przecenione z 44,90 CHF)
Kolor: Niebieski

Skład: 100% poliester


T-shirt z napisem
Marka: Jacqueline de Young
Cena: 10 CHF (przecenione z 12,95 CHF)
Kolor: pomarańczowy neon
Skład: 50% bawełna, 50% poliester


T-shirt
Marka: Bershka
Cena: 9,90 CHF
Kolor: miętowy
Skład: 85% poliester, 15% len




Plecak
Marka: Reebok
Cena: 9,90 CHF (przecenione z 39,90 CHF)
Kolor: Kratka
Skład: 100 % poliester


Baleriny
Marka: Graceland, Dosenbach
Cena: 9,90 CHF
Kolor: Czarny



Spodnie z paskiem
Marka: Chicorée Outlet
Cena: 10 CHF
Kolor: niebieski
Skład: 98% bawełna, 2% elastan


- Spodnie
Marka: Tally Weijl
Cena: 29,95 CHF
Kolor: czarny
Skład: 67% bawełna, 31% poliester, 2% elastan



- Spodnie z zamkami
Marka: Tally Weijl
Cena: 15,95 CHF
Kolor: granatowy
Skład: 70% poliester, 24% wiskoza, 6% elastan



- Spodnie do ćwiczeń
Marka: Brunex
Cena: 12,90 CHF
Kolor: Czarny z różowymi dodatkami
Skład: 95% bawełna, 5% elastan


Akcesoria:

Naszyjnik
Marka: Bershka
Cena: 9,90 CHF
Kolor: złoty



- Zestaw bransoletek
Marka: Bershka
Cena: 9,90 CHF
Kolor: różne




- Opaska
Marka: Bershka
Cena: 5,90 CHF
Kolor: niebiesko-biały



- Portfel
Marka: Bershka
Cena: 19,90 CHF
Kolor: brązowy



- Obudowa „I am a star”
Marka: Bershka
Cena: 3,90 CHF
Kolor: srebrny


- Zestaw bransoletek
Marka: New Yorker
Cena: 4,95 CHF
Kolor: pastelowy, różne



Jak podobają Wam się moje ostatnie zakupy? Znalazłyście wśród tych rzeczy coś dla siebie? ;)





13 komentarzy:

  1. Ekstra zakupy,super
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna opaska i bransoletki!

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;) Obserwuję :* Byłoby mi miło jakbyś też zaobserwowała :*

    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw bransoletek bardzo w moim stylu:) szczególnie ta w samym środku:)
    a leniwe dni to tak co drugi dzień u mnie ostatnio;)
    pozdrawiam:)
    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, podoba mi się granatowy kardigan ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości. ;) Widziałam dziś na stronie tę błękitną koszulkę z Bershki. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ! Jejku miło raca się do takich notatek <3 Proszę oczywiście o więcej takich . ZOstanę tu na dłuuugo . CO powiesz na wspólną obserwację ? Okej ... ? Ty zacznij a ja sie uczciwie zrewanżuję <3

    http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/05/gray-boredom-thanks.html Zapraszaam nowa notatka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego! Mnie urzekły wszystkie bransoletki, bo mimo, że noszę je bardzo rzadko to jednak lubię takie, które mają jakieś koraliki lub przywieszki i to właśnie takie najchętniej zakładam :) Koszulki z nadrukami też świetne, szczególnie ta pierwsza - tekst prawdziwy, nie ma to tamto :) Kolor portfela bardzo mi się podoba, choć pewnie jego wielkość by mi przeszkadzała, bo preferuję nieco mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zakupy się udały, super ;) U mnie w mieście sklep only ostatnio zlikwidowali ;/ Ładne spodnie kobaltowe. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny post! :) Super zdobycze na polowaniach :) Pozazdrościć!
    Zapraszam do siebie : fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...