poniedziałek, 27 kwietnia 2015

To i owo

Jak udał się Wasz weekend? Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisała.
U mnie ostatnio dość sporo zmian, ale myślę, że mój brak czasu nie jest tak bardzo widoczny na blogu – przynajmniej staram się by tak było. Ostatni tydzień kwietnia rozpoczynam od postu z serii To i Owo, w którym znajdziecie mnóstwo przedmiotów z Depot i Ikea. Swoją drogą zauważyłam, że oba sklepy są dość lubiane, a ja cieszę się, że mogę Wam polecić coś, co zakupić możecie również w Waszej okolicy.

I) Sklep: Depot

1) Talerz
Kolor: przezroczysty
Średnica: 32 cm
Materiał: Szkło
Cena: 3,95 CHF (zamiast 6,95 CHF)



2) Dekoracyjne kule różnej wielkości
Kolor: brązowy
Materiał: Drewno
Cena: 0,95 CHF (zamiast 7,95 CHF)



3) Słoiczek
Kolor: przezroczysty
Materiał: Szkło
Pojemność: 200 ml
Cena: 2 CHF (zamiast 3,50 CHF)





4) Serwetki
Kolor: biały z brązowymi napisami
Ilość: 12
Wielkość serwetki: 33 x 33 cm
Cena: 2 CHF (zamiast 3,95 CHF)


5) Wstążka
Kolor: zielony; elementy w kolorach: zielonym, białym, czerwonym
Długość: 5 m
Cena: 4,95 CHF




6) Suszki
Kolor: zielony
Zapach: zielona herbata i imbir
Cena: 2,95 CHF (zamiast 5,95 CHF)



II) Sklep: IKEA

1) Słomki
Seria: SODA
Ilość: 200 sztuk
Kolor: biały, czerwony, zielony, pomarańczowy
Cena: 1,95 CHF / 3,99 zł



2) Szklanki
Seria: POKAL
Cena: 0,75 CHF za szt. / 1,79 zł za szt.



3) Świecznik
Seria: SKURAR
Kolor: biały
Wielkość: 11 cm
Cena: 1,95 CHF / 4,99 zł



4) Konewka
Seria: PS 2002
Kolor: czerwony
Wielkość: 1,2 l
Cena: 1,50 CHF / 3,99 zł



5) Spryskiwacz
Seria: TOMAT
Kolor: turkusowy
Pojemność: 35 cl
Cena: 1,50 CHF / 3,99 zł



6) Rama
Seria: GLADSAX
Kolor: czarny, w środku szkło
Cena: 3,50 CHF / 14,99 zł



III) Inne

1) Formy do ciast
Cena: 5,99 Euro za szt.



2) Ozdoba w kształcie serca
Materiał: drewno + wstążka
Cena: 1 euro


Bonus ;)



20 komentarzy:

  1. Ile tutaj perełek widzę :) Super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. dekoracyjne kulki tez są na mojej liście zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu zakupy mm

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam kiedyś suszki. Miałam ich dużo w różnych kolorach i robiłam stroiki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę udane zakupy :) W marcu takie same szklanki kupowałam z ciocią i wujkiem w Ikei w Norwegii :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama by się ucieszyła widząc te wszystkie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą szklankę i świecznik ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupu, ten świecznik jest przecudowny, muszę się w końcu na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy. Tez mam ta ozdobe w ksztalcie serce, tylko z chyba bialo-czerwona wstazeczka :D swietne serwetki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracyjne kule mnie urzekły, uwielbiam tego typu dodatki :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow swietne rzeczy!! Jeśli będziesz miec okazje i upolujesz gdzies lody Ben&jerry's to polecam. są o wiele lepsze niż te ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten świecznik, który zresztą ostatnio jest bardzo modny i widziałam go już sporo razy :) Do tego mam słabość do białych dodatków do mieszkania, więc jak najbardziej coś takiego by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę ,że ktoś tu lubi IKEA tak samo bardzo jak ja :D
    Ja też właśnie szykuje notkę z IKEA :*
    Buźka :*
    Dodatkowo powiem Ci ,że zostaję u Ciebie na dłużej - obserwuję i gratulacje za fajowe notki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...