czwartek, 16 kwietnia 2015

TAG: 99 pytań, których nikt nie zadaje

Już od bardzo długiego czasu na blogu nie pojawił się żaden tag. Dzisiaj postanowiłam to nadrobić, gdyż natrafiłam na bardzo ciekawy tag z przymrużeniem oka. 99 śmiesznych, momentami głupich i nikomu niepotrzebnych pytań i krótkie, rzeczowe, być może nawet zabawne odpowiedzi na nie. Przy okazji wrzucę kilka zdjęć, których nikt nigdy nie widział ;) 

Mam nadzieję, że dostarczę Wam tym samym nieco rozrywki i uśmiechu :)

1) Najlepsza rzecz, jaka przytrafiła Ci się w życiu?
- Może nie będę mówić tutaj o rzeczy, lecz możliwości: Najbardziej cieszę się z tego, że mam możliwość podróżowania i odkrywania świata.

2) Spisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
- Bywa rożnie. Moj chłopak wiecznie krzyczy na mnie, że gdy wyciągam coś z szafy, nigdy jej nie zamykam! Czasem więc śpię przy otwartej... Dziś była zamknięta :P


3) Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
- Raz zdarzyło mi się wziąć ze sobą mydło.

4) Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
- Standardowa pozycja: przykryta po szyję z odkrytą stopą :D

5) Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
- Nie, ale byłam świadkiem kradzieży plakatu, zawieszonego na billboardzie.

6) Czy wycinasz kupony, a później z nich nie korzystasz?
- Praktycznie cały czas :P Zawsze cieszę się jak głupia z kuponów, a później zapominam ich wykorzystać.

7) Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia, czy rój pszczół?
- Jestem taką panikarą, że z pewnością z żadnej z tych opresji nie uszłabym z życiem. Skoro miałabym już wybierać to chyba wolałabym niedźwiedzia. Mam okropną fobię przed insektami i owadami.


8) Czy lubisz używać naklejanych karteczek?
- Czasem są one pomocne, ale gdy są potrzebne zazwyczaj nie mogę ich znaleźć :P

9) Czy masz piegi?
- Nie.

10) Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
- Staram się.

Eh ta młodość :P Zdjęcie sprzed 6 lat.

11) Co wkurza Cię, co niekoniecznie wkurza innych?
- Spanie w skarpetkach.

12) Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
- Za dzieciaka chyba każdy miał taki okres, gdzie liczył kroki, schody, chodził tylko po białych liniach na pasach, czy starał się nie nadepnąć na łączenia płyt na chodniku... Prawda?

13) Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
- Jakoś sobie nie przypominam.


14) Czy kiedykolwiek tańczyłaś bez muzyki?
- Tylko rytualne tańce szczęścia

15) Czy gryzłaś końcówki długopisów/ołówków?
- Większość moich znajomych tak robiło i uważałam wtedy, że to takie fajne, więc sama próbowałam zacząć, ale się nie udało.

16) Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
- Hmm... liczy się pająk, którego znalazłam przy łóżku?

17) Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
- Wystarczający :)


18) Piosenka tygodnia?
- Sting – Shape of my heart

19) Czy przeszkadzają Ci faceci, ubierający się na różowo?
- Nie jest to styl, który preferuje u mężczyzn, ale nie przeszkadzają mi oni. Niech sobie żyją ;)

20) Czy nadal oglądasz bajki?
- No nie. Oczywiście z sentymentem wspominam bajki z mojego dzieciństwa, ale ich nie oglądam.

21) Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
- Jeśli chodzi o gatunek filmowy to nie lubię horrorów oraz amerykańskich niby-komedii pokroju American Pie.

22) Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
- Z pewnością bym go nie zakopała! Jeszcze by ktoś go znalazł!

23) Co pijesz najczęściej do obiadu?
- I tutaj została poruszona kwestia, która wszystkich dziwi. Ja nie pije do obiadu. Ja pije dopiero po obiedzie ;)


24) Ulubiony sos do nugget'sów?
- Zwykłe połączenie ketchup – majonez.

25) Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
- Przede wszystkim polska kuchnia!


26) Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal je kochasz?
- Zdecydowanie nasz ulubiony film, który oglądaliśmy już milion razy to „Apocalypto” Mela Gibsona.

27) Ostatnia osoba, która pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
- Buziak przed wyjściem do pracy od mojego chłopaka.

28) Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie miałam takich zapałów.

29) Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
- Boże! Uchowaj!

30) Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
- Ostatnio wysłałam pocztówkę. A liściki zostawiam mojemu ukochanemu zawsze, gdy wychodzę do pracy.


31) Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
- Raczej bym się za to nie zabrała.

32) Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
- Nigdy! Czyste konto :)

33) Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
- Nie.

34) Ulubiony rodzaj kanapki?
- Taka, która zawiera wszystkie możliwe dodatki i mnóstwo salaty.

35) Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
- Ostatnio polubiłam sałatki owocowe.


36) Kiedy chodzisz spać?
- Staram się przed 22.

37) Czy jesteś leniwa?
- Nie wydaje mi się.

38) Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
- Pamiętam najbardziej mój strój myszki Mickey. Kiedyś była też Śnieżka.

39) Jaki jest Twój chiński znak zodiaku?
- Aż musiałam to „wygooglac”. Cóż niezła koza ze mnie.

40) W ilu językach mówisz?
- Znam dość dobrze polski, niemiecki, angielski, szwajcarski (bo to ponoć już niedługo będzie język polski). Okrojone podstawy francuskiego i włoskiego.

41) Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
- Nie widzę takiej potrzeby.


42) Lego czy Lincoln lego?
- Raczej nie byłam nigdy fanką Lego.

43) Czy jesteś uparta?
- Oj bardzo. Typowy zodiakalny byk.

44) Leno czy Letterman?
- Nic mi to nie mówi.

45) Czy oglądałaś kiedyś seriale?
- Cały czas oglądam. Za każdym razem, gdy kończę jakąś serię, muszę mieć w zamian coś nowego.

46) Czy boisz się wysokości?
- Raczej spadnięcia z wysokości ;)

47) Czy śpiewasz w samochodzie?
- Pewnie! Zwłaszcza, kiedy nudzi mnie już rozmowa (Kochanie, nie czytaj tego) :D


48) Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
- Jakoś mnie to krępuje. Ściany są zbyt cienkie.

49) Czy lubisz tańczyć w samochodzie?
- To się dzieje chyba w Vanach?

50) Czy używałaś broni?
- Strzelałam kiedyś z wiatrówki do nieruchomych celi :)

51) Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcia u fotografa?
- Oj, to było chyba na początku zeszłego roku. Jeszcze długie włosy miałam :P

52) Czy uważasz, ze musicale są tanie i kiepskie?
- Jakoś nie mam zdania na ten temat.

53) Czy Święta są dla Ciebie stresujące?
- Gdy to ja je przygotowuje, trochę tak. Zawsze jest ten stres, by zdążyć na czas.


54) Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
- No nie wyobrażam sobie nie jeść!

55) Ulubione ciasto owocowe?
- Serniki z galaretką i owocami.

56) Kim chciałaś być w dzieciństwie?
- Policjantką :)

57) Czy wierzysz w duchy?
- Nie chce wyjść na ignorantkę. Poproszę inny zestaw pytań :P

58) Czy miałaś kiedyś uczucie Dèja vu?
- Dość często mi się to zdarza.

59) Czy bierzesz codziennie witaminy?
- O właśnie mi się przypomniało, że jeszcze dziś nie wzięłam! Gdzie ta fiolka...


60) Czy nosisz kapcie?
- Mieszkam z kapciowym strażnikiem. Musze!

61) Czy nosisz szlafrok?
- Planuje jego zakup - od pół roku...

62) W czym śpisz?
- Dresy + t-shirt.

63) Pierwszy koncert?
- Jako maluch byłam na jakimś koncercie discopolowym :D

64) Superpharm, Natura czy Rossmann?
- Wszystkiego mi brakuje!


65) Nike czy Adidas?
- Adidas.

66) Cheetos czy Fritos?
- Cheetos.

67) Orzeszki czy nasiona słonecznika?
- Orzeszki. Bezapelacyjnie.

68) Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
- Nie...

69) Czy brałaś lekcje tańca?
- Kiedyś, kiedyś w czasach gimnazjum uczęszczałam do szkolnej grupy tanecznej.


70) Jaki zawód pasuje do Twojego rodzeństwa?
- Moja siostra ma dopiero przed sobą etap zastanawiania się nad zawodem. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, co by do niej pasowało.

71) Umiesz zwinąć język w rurkę?
- Nie.

72) Czy kiedykolwiek wygrałaś konkurs ortograficzny?
- Zawsze wysyłali mnie na wszystkie konkursy ortograficzne i często dochodziłam do etapów wojewódzkich. Raz pamiętam zdobyłam nawet puchar dla szkoły ;)

73) Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
- Zdarzyło mi się, ale mam nadzieję, że największe wzruszenie dopiero nadejdzie :)


74) Czy masz płyty gramofonowe?
- Nie mam.

75) Czy masz gramofon?
- Również nie.

76) Czy palisz kadzidełka?
- Nienawidzę zapachu kadzidełek – zawsze boli mnie od nich głowa.

77) Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
- No jestem!


78) Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
- Pewnie taki, gdzie zobaczyłabym niezłe show, jak np. Madonna, Beyoncé czy Rihanna.

79) Ostatni koncert, jaki widziałaś?
- Niestety nie przypominam sobie.

80) Gorąca czy zimna herbata?
- Po prostu ciepła.

81) Cukier czy słodzik?
- Ani jedno, ani drugie. Od jakiegoś roku w ogóle nie słodzę.

82) Jak dobrze potrafisz pływać?
- Niestety nie potrafię. Przeraża mnie głęboka woda.


83) Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
- Powiedz tylko na jak długo?

84) Czy jesteś cierpliwa?
- Zdecydowanie nie! U mnie musi być wszystko na już!

85) DJ czy zespół na wesele?
- Zespół.

86) Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
- W dzieciństwie było dość sporo wygranych konkursów. Większość szkolnych, językowych.

87) Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
- A czy widać u mnie trzecie oko na czole? Nie i nigdy nie zamierzam mieć!


88) Wolisz czarne czy zielone oliwki?
- Jeśli już muszę wybierać to czarne. Ogólnie nie przepadam.

89) Czy umiesz szyć/wyszywać?
- A liczy się przyszycie guzika?

90) Najlepsze miejsce na kominek?
- Salon.

91) Chcesz wyjść za mąż?
- Ba, pytanie :P

92) Jeśli masz męża, to jak długo jesteście razem?
- Męża jeszcze nie mam, ale z moim partnerem jesteśmy razem grubo ponad 3 lata.


93) W kim podkochiwałaś się, jak byłaś w przedszkolu?
- Wtedy jeszcze chłopcy byli złem :D

94) Czy dążysz po trupach do celu?
- Nie jestem taką osobą. Zawsze o wiele bardziej liczy się dla mnie dobro innych, niż moje.

95) Czy masz dzieci?
- Nie mam.

96) Czy chcesz mieć dzieci?
- Czas pokaże.


97) Ulubiony kolor?
- Niebieski, fioletowy.

98) Tęsknisz za kimś teraz?
- Oczywiście za moją rodzinką.

99) Czy chodzisz na fitness?
- Fitness robię sobie w domku :)

Jeśli ktoś z Was użyłby tego tagu na swoim blogu, to koniecznie dajcie mi znać! :) Możecie oznaczyć mnie również hashtagiem #dookolaswiata. Mam nadzieje, ze przyjemnie czytało Wam się ten post. Pozdrawiam gorąco!


12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi pytaniami i odpowiedziami. ;)

    Pozdrawiam. (albumcodziennosci.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dużo się o Tobie dowiedziałam :))
    Fajny tag , może też taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi i pytania, świetne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi! Do tego cudowne zdjęcia! Masz przepiękne włosy :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pytania jak i odpowiedzi, a zdjęcia super! :)
    pozdrawiam http://pisanieswiatlem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pytanka ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pytania :) sama bym o to nie zapytała, a można z nich dużo się dowiedzieć :) Ja czasem śpię zimą w skarpetkach - upsss :P i tez śpię czasem z wystawioną nogą ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag, chyba też go zrobię ;)
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam ostatnio ten post na telefonie i muszę przyznać, że faktycznie niektóre z tych pytań rozwalają i nigdy się nie spotkałam aby ktoś je zadawał. Najbardziej podobało mi się to z tym spaniem przy otwartej/zamkniętej szafie :D Sama śpię zazwyczaj przy zamkniętej ze względu na kota, który jak tylko wyczuje, że jest uchylona to od razu włazi do środka :p
    Jedno jest pewne - dużo można się dowiedzieć o kimś jak przeczyta się taki wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podejmuje tag :) W wolnej chwili tag 99 i u mnie wyjdziena jaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, świetny pomysł z tym postem, 76- moja mama jest uzależniona na tle kadzidełek, a ja nie przepadam za nimi... koszmar.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...