sobota, 4 kwietnia 2015

Świąteczna pogadanka

Moi drodzy!
Mój przedświąteczny tydzień jest baaardzo zapracowany. Jeszcze dziś czeka mnie praca do późnego wieczora. W międzyczasie udało mi się znaleźć chwilę do zaplanowania naszego świątecznego wyjazdu, na który wybieramy się już jutro z samego rana. Pozostaje jeszcze spakować się i modlić, by po drodze nie dopadł nas 11-kilometrowy korek, jaki miał miejsce wczoraj na trasie, którą pokonujemy. Przede wszystkim jednak mam potworną nadzieję, że pogoda będzie nam sprzyjać, bo ostatnio jest naprawdę fatalna.


Z powodu całego natłoku wydarzeń nie ukaże się dziś zwykły post, którego napisanie zajęłoby mi trochę czasu, a tym niestety ostatnio nie dysponuje. Mam nadzieję, że tuż po powrocie (we wtorek) uda mi się skomponować post z marcowym PinkBoxem, którego już otrzymałam. Zdradzę Wam tylko, że zawartość bardzo mi podpasowała i jestem zadowolona z pudełka. Nie mogę Wam jednak w 100 procentach obiecać, w jakiej częstotliwości pojawią się posty w przyszłym tygodniu, gdyż będę pracować kolejne 6 dni wraz z niedzielą (w Szwajcarii to nie jest normalne :P).


Od jakiegoś już czasu usilnie rozmyślam nad założeniem fanpage'a na Facebooku, jednak nie jestem całkowicie do tego przekonana. Może moglibyście poradzić mi coś w tej sprawie? Czy znaleźliby się w ogóle chętni do zaglądania tam?


Dla tych którzy nie lubią czytać dorzucam kilka moich zdjęć, by jakoś przebrnęli przez ten post ;) Paradoksalnie dawno nie było mnie na blogu :P


Post przeddzień Świąt nie może naturalnie obyć się bez życzeń! Jak zauważyliście moje obchodzenie Świąt sprowadza się obecnie do skorzystania z dwóch wolnych dni , które przeznaczyliśmy na cele turystyczne. Nie mniej jednak pewnie 99% z Was spędza tradycyjne Święta Wielkanocne w domu z rodziną.

 Życzę Wam zatem pogodnych, wesołych Świąt Wielkanocnych!
Pysznych potraw na wielkanocnym stole,
Jajka, będącego porozumieniem pomiędzy zwaśnionymi,
Zająca, który obdarzy Was drobiazgami, które będą przy Was na lata,
Baranka, który bacznie spoglądać będzie z wielkanocnej święconki i
Mokrego Dyngusa, w który nikt nie pozostanie suchy i to nie za sprawą paskudnej pogody!






13 komentarzy:

  1. Wesołych i spokojnych świąt mimo wszystko;) pozdrawiam ze słonecznego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i spokojnych świąt mimo wszystko;) pozdrawiam ze słonecznego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę pięknej pogody, by wyjazd się udał, oraz radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!!! Wiosny w sercu i za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze warto spróbować z FB :)
    Również życzę ciepłych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fanpage na fejsie to dobry pomysł, bo możesz wrzucać tam info na temat istnienia nowych postów na blogu, ja mam go właśnie po to + cośtam dorzucam o modzie np filmiki z fashion weeków ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz założyć, zawsze to więcej ludzi może zajrzy ;)
    ja założę jak będzie więcej obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt! I czekam na post z PinkBoxa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...