środa, 11 marca 2015

Zimowy las

Jakby nie patrzeć kalendarzowa zima jeszcze trzyma, więc należy zamieścić ostatnie zimowe zdjęcia. Miejmy nadzieję, że następne posty będą pełne zielonych, kwitnących i ciepłych, wiosennych dni!

Zdjęcia zrobione zostały w pobliskim lesie.

Uroczy, rudy futrzak



Którą drogę wybrać? W prawo, czy w prawo? ;)



Niesamowita moc korzeni




Budzi się nowe życie 








Cienkie gałązki, uginające się pod ciężarem śniegu





Zwalone pnie, pokryte śniegiem również mają swój urok :)











Krzesełko z pnia drzewa? Czemu nie ;)

A na koniec pierwszy gif, jaki wykonałam :)

Pomimo zimowego postu, wcale nie życzę Wam mroźnego dnia! Oby następne dni sprzyjały naszemu dobremu samopoczuciu i ogrzewały nie tylko nasze ciała, ale i serca! A ja dziś lecę na najważniejszą imprezę w tym roku – roczek synka mojej przyjaciółki :D

27 komentarzy:

  1. super zdjęcia! ja jestem zakochana w tym rudym kocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo dużo czasu spędzałam w lesie :)
    Również bardzo mocno zafascynowały mnie korzenie i pnie ściętych drzew... te stare obrośnięte mchem wyglądają zupełnie jak jakiś makro świat tych najmniejszych żyjątek!

    Uwielbiam takie posty! A rudy futrzak świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam, że sama z zachwytu fotografowałam pnie i chyba jak tak patrzę na fotografie Twojego wykonania, może sama zamieszczę posta z takimi zdjęciami natury. :)

      Usuń
    2. Mnie rowniez fascynuje ten mikro swiat. Dodatkowo jak jestem zupelnie sama w lesie, mam wrazenie, jakbym sie do niego wdzierala :) Czekam na Twoj post ;)

      Usuń
  3. wow, jaki kot!
    Zdjęcia bardzo na taK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miły spacer, mimo śniegu. Kotek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post!! Love snow!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjecia!
    Te korzenie sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty! A rudy futrzak mnie zachwycił <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kot niesamowity jak i również reszta zdjęć :)

    www.written-simply.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kot niesamowity jak i również reszta zdjęć :)

    www.written-simply.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Ja czekam tylko na lato, bo mam dość tego mrozu.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia ! cudowny rudy kocurek ;)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam las zimą :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaa, ten rudy futrzak jest świetny! <3 Mam słabość do rudych kocurków, a gdybym takiego spotkała to pewnie bym się zdziwiła ;)
    Ja poszłabym w prawo, ale sama nie wiem dlaczego. Krzesełko mi się podoba, można sobie usiąść i odpocząć :)
    Życzę udanej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze! Spotkałaś takie rude w lesie? I tak siedziało i pozowało? Świetna fotka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzial przy samym "wejsciu", ale szybko sie zmyl. Mialam szczescie :)

      Usuń
  17. takie koty u Was żyją w lesie ? przecież to nie Norwegia ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. takie koty u Was żyją w lesie ? przecież to nie Norwegia ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten rudy kot jest przecudny! Przyroda także piękna.

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie,Soniu ukradłaś mi mojego kota! :o Mój foxi jest takim samym rudzielcem z długim futrem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...