czwartek, 26 marca 2015

Yankee Candle - kolekcja wosków

Jak już wspominałam podczas recenzji PinkBoxa wraz z kosmetykami i samplerem świeczki, otrzymałam również bon rabatowy na internetowe zakupy na szwajcarskiej stronie Yankee Candle. Rabat wynosił wówczas 20%. Zamówiłam tym samym 7 wosków, za które zapłaciłam około 16.50 CHF (wysyłka to koszt 7 CHF). Dodatkowo został mi sprezentowany kolejny sampler.



- Aloe Water
Opis produktu: Świeży, kremowy zapach wody aloesowej - aromat o właściwościach kojących.

Moje spostrzeżenia: Bardzo przyjemny zapach; osobiście wyczuwam nutkę melona czy arbuza; świeży, w pięknym kolorze mięty.

Ceny na stronach internetowych:
7 zl / 2.19 £ / 2.10 CHF
LINK / LINK / LINK




- Pink Grapefruit
Opis produktu: Dojrzały, okrągły grejpfrut przekrojony na dwie połówki - jedna dla mnie, druga dla Ciebie! Różowy, soczysty... Słodki i kwaśny - delektujmy się razem aromatem grejpfruta od Yankee Candle!!

Moje spostrzeżenia: owocowy, delikatny zapach; nutka cytrusów.

Ceny na stronach internetowych:
7 zl / 2.19 £ / 2.10 CHF
LINK / LINK / LINK



- Berrylicious
Opis produktu: Takie połączenia zapachowe lubimy. Pyszne ciasto ze świeżymi jagodami, osłodzone kremem waniliowym.

Moje spostrzeżenia: Piękny zapach dojrzałych jagód, aromat bardziej delikatny od zapachu czarnej porzeczki, który otrzymałam w PinkBoxie.

Ceny na stronach internetowych:
1$ / 1.70 CHF


Na polskiej stronie internetowej dostępna jedynie duża świeca za 99 zł
 LINK



- Red Raspberry
Opis produktu: Kuszący aromat ciemnych, dojrzałych malin - zebrane do miseczki, schłodzone i podane jako pyszny, orzeźwiający sorbet!

Moje spostrzeżenia: lekko malinowy zapach, lecz bardzo intensywny

Ceny na stronach internetowych:
7 zl / 2.19 £ / 2.10 CHF / 1$
LINK / LINK / LINK / LINK



- Maroccan Argan Oil
Opis produktu: Kojące połączenie drzewa sandałowego i paczuli, dopełnione olejkiem arganowym.

Moje spostrzeżenia: Zapach dość przyjemny, lecz nie jest zachwycający

Ceny na stronach internetowych:
7 zl / 2.19 £ / 2.10 CHF
LINK / LINK / LINK




- Lavender
Opis produktu: Lawenda w połączeniu z wrzosem – uspokajające i luksusowe.

Moje spostrzeżenia: Niestety bardzo żałuję zakupu tego wosku. Jest on zdecydowanie zbyt intensywny. Kojarzy się przede wszystkim z babciną szafą, wypełnioną środkami na mole...

Ceny na stronach internetowych:

2.19 £ / 2.10 CHF / 1$


-  Waikiki Melon
Opis produktu: Egzotyczne klimaty - są tym, do czego lubimy wracać myślami, wędrować wyobraźnią. Gorące słońce i soczyste owoce - melon muśnięty nutą słodkiej pomarańczy.

Moje spostrzeżenia: Słodki, owocowy zapach. Silnie wyczuwalny aromat dojrzałego melona.

Ceny na stronach internetowych:
7 zl / 2.19 £ / 1.60 CHF / 1$
LINK / LINK / LINK / LINK


-  Beach Flowers - Sampler
Opis produktu: To połączenie kwiatów lilii, tuberozy oraz hiacynta. Przepiękny, delikatny aromat, któremu świeżości dodaje morska woda, zraszające te wyjątkowe kwiaty.

Moje spostrzeżenia: bardzo delikatny zapach; niczym kwiatowe mydełko.

Ceny na stronach internetowych:
7 zl / 2.19 £ / 1.60 CHF / 1$
- Kominek
Sklep: drogeria Müller
Cena: 3.95 CHF




Co sądzicie o woskach Yankee Candle? Posiadacie w swoich kolekcjach zapachy, przedstawione przeze mnie? Które aromaty są Waszymi ulubionymi i możecie mi polecić?



17 komentarzy:

  1. sa cudowne. CUDOWNE! Nie mialam z woskow tylko tego Blueberrys, ale tak poza tym to mialam ok. 20 zapachow jak nie wiecej z tych woskow. Absolutnie je uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kolekcja, ja sama muszę niedługo uzupełnić swoje zapasy i chyba już wiem za czym się rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam kiedyś o tych woskach! Musiałabym się wreszcie skusić na ich kupno ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnego z tych wosków, ani z tej właśnie firmy/sklepu, więc niestety nie mogę Ci żadnego polecić. Najbardziej w moim guście zapachowym byłby pewnie zapach malinowy i grejpfrutowy. Chyba, że mają woski o zapachu wiśniowym lub cytrynowym, bo te też przypadłyby mi na pewno do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te woski<3

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w naszym nowym poście? :)
    --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć. Z góry dziękujemy <3
    Ps. obserwujemy i liczymy na rewanżyk ;* buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładną masz kolekcję! :) ja nie mam nic z yankee i planuje nie dac sie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolekcja .. muszę kupić lawendowe - koniecznie
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten kominek, u wszystkich widzę te świeczki i woski..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam z nimi przyjemności, ale te zapachy aż kuszą o zakup, szczególnie jagoda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła kolekcja. Ja mam może ze 4 i już mi się znudziły (czego jeden jest totalnym niewypałem - edycja na Halloween i zapach w stylu "miotła czarownicy" czy jakaś inna abstrakcyjna nazwa). Muszę zaopatrzyć się w jakieś nowe, wiosenne woski! Na razie mój ulubiony to ten pachnący świeżym praniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. one są genialne ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nigdy ich nie miałam, ale mam zamiar 'wypróbować' ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam YC, jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie miałam ani świeczki ani wosku, zastanawiam się właśnie najpierw nad woskiem na próbę o jakimś bardzo delikatnym zapachu dla domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://byclepszawersjasiebie.blogspot.com/ zapraszam +obserwuje.

      Usuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...