piątek, 20 marca 2015

TO i OWO

Dzisiejszy post będzie niestety dość szybki, z powodu mojego bardzo ograniczonego czasu. Muszę Wam przyznać, że praca pochłania mi teraz nieco więcej czasu. W tym tygodniu mam jedynie 1 dzień wolnego, a dodatkowo mam ostatnio praktycznie codziennie kontrole i wizyty „z góry” (m.in. w związku z planowanym remontem). Skończyły się również moje zaplanowane posty, więc muszę się troszkę spiąć, by je trochę nadrobić. Ponadto zbliżają się Święta. Strasznie chcielibyśmy wybrać się gdzieś na te dwa wolne dni, lecz ceny noclegów są wręcz kosmiczne, jakby ludzie zupełnie poszaleli. Być może uda nam się jednak wyhaczyć coś na ostatnią chwilę.

W dzisiejszym poście znajdziecie zbiór rzeczy, które udało mi się w ostatnim czasie przygarnąć :)

Ostatnimi czasy jestem bardzo częstą klientką sklepu Depot (LINK). Oto zakupy z oddziału w Niemczech:

- Tea Box – pudełko na herbatę
Materiał: Bambus
Wymiary: 32 x 20 x 6,5 cm, zawiera 8 przegródek na torebki z herbatą
Cena w Szwajcarii: 39,95 CHF
Cena w Niemczech: 19,99 euro, przecenione na 10, zakupione za 7 euro.





- Fotorahmen – ramka do zdjęć
Kolor: Biały
Wymiary: 19 x 16 x 9 cm
Cena w Szwajcarii: 20 CHF
Cena w Niemczech: 10 euro, kupione za połowę ceny




- Urocza pacynka - Prezent dla Czarka
Kształt: renifer z czerwonym nosem
Cena: 3 euro



- Sosjerka
Sklep: No name (miejscowość Koblenz)
Kolor: biało-różowy
Skład: dzbanuszek, pokrywka, spodek
Cena: 4 CHF




- Termofor
Sklep: Thalia Outlet
Materiał zewnętrzny: dzianina
Cena: 25,50 CHF, przecenione na 7 CHF (zimowa wyprzedaż)




- Stojak na świeczki
Sklep: Rossmann (Niemcy)
Materiał: szare drewno
Cena: 2,79 euro




Czy również uważacie, ze wyłowione przeze mnie rzeczy są godne uwagi? ;)

12 komentarzy:

  1. Stojak na świeczki jest uroczy, uwielbiam takie rzeczy i kiedy jestem w Holandii to zawsze je kupuję, bo tam są o wiele tańsze niż w Polsce. Choć w Pepco lub w sklepach po 4,50 zł można zawsze coś interesującego i w dość dobrej cenie też znaleźć.

    Pojemnik na herbatę też lubię, bo ostatnio oglądałam podobne, tylko że białe :P Ale ostatecznie jeszcze nie zakupiłam, czekam na jakąś okazję.

    Pacynka bardzo zabawna i dobry pomysł na prezent, podobnie zresztą jak ramka. Zaczęłam się zastanawiać jaką fotografię bym tam włożyła :p

    Termofor już mam, ale zwykły czerwony, bez żadnej ładnej poszewki, a ta którą Ty masz jest urocza :)

    Najmniej wpadła mi oko sosjerka, być może dlatego, że nie przepadam za tym kolorem. Kształt ciekawy, ale szukałabym pewnie innego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdecydowanie kupiłaś naprawdę świetne rzeczy ^^
    pozdrawiam :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki termofor to by się przydałi mi :)
    A pudełeczko na herbatę jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy i ciekawy post:) Pozdrawiam:) http://fabricandcolor.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. takiej ramki do zdjęć, to ja jeszcze nie widziałam. Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się takie pudełeczko na herbaty :) Inspirujący post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy , przydałyby mi się :P http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam w Wiedniu i mam depot na codzien, uwielbiam ten sklep

    Pozdrawiam i zapraszam na http://lap-stajla.blogspot.co.at/, u mnie post o oreo ciastkach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...