środa, 4 lutego 2015

Zimowe TO I OWO

W okresie zimowym pojawiło się w moim mieszkanku mnóstwo nowych dodatków i gadżetów. Niektóre z nich to jedynie drobne atrybuty, mało rzucające się w oczy, innych nie da się nie zauważyć, a do tego całkowicie zmieniają wygląd i nastrój w domu, a jeszcze inne mają typowo praktyczny charakter. Zapraszam Was do obejrzenia moich nowości.

- Dywan z widokiem na wieżę Eiffla
Cena: 50 CHF
Kolor: Odcienie szarości

Znalazłam również jego odpowiednik na ebay'u za jedyne 29 euro.




 - Szklane pojemniki na ciastka x2
Kupiłam je, będąc jeszcze w Polsce
Sklep: Kaufland
Cena: 10 zł za każdy
Charakterystyka: Mają specjalne, silikonowe zamknięcie, dzięki czemu zawartość słoika nie wysycha. Idealnie sprawdzają się do ciastek i słodyczy, przy czym ładnie wyglądają.





- Ozdobne, szklane butelki
Zostały zakupione wraz z powyższymi pojemnikami.
Sklep: Kaufland
Cena: 10 zł
Charakterystyka: Szklane zamknięcie przypomina „korek” w whisky





- Zestaw mazaków
Jako że na Święta otrzymałam dziennik do zniszczenia, trzeba było zaopatrzyć się w jakieś kolorki ;)
Sklep: Ikea
Cena: 2.95 CHF
Sztuk: 12

Dostępne w Polsce za 7 zł



- Podkładka na stół
Sklep: Ikea
Cena: 2.95 CHF
Kolor: Szary

Dostępna również w Polsce za 7.99 zł



 - Zestaw trzech pudelek rożnej wielkości
Sklep: Ikea
Cena: 14.95 CHF
Kolor: Szary
Charakterystyka: Wewnętrzna strona pokryta szaro-białą kratką

Dostępne w Polsce w cenie 59.99 zł





- Ściereczki czyszczące do łazienki
Firma: Presto Clean
Sklep: SuperFarm
Cena: około 10 zł
Sztuk: 72


- Spieniacz do mleka
Sklep: Media Markt
Cena: 6.99 zł
Kolor: Czarny



- Kokilki
Sklep: z artykułami ceramicznymi
Cena: 5 CHF za komplet
Sztuk: 3
Charakterystyka: Na dnie znajduje się przepis



- Zestaw kawowy x2
Sklep: Conforama
Cena: 16.95 CHF za każdy kubek
Skład: Kubek, sweterek, porcja kawy waniliowej, pałeczki cynamonowe, łyżeczka w kształcie serca i mieszadełko


Co sądzicie o zakupionych przeze mnie rzeczach? A może macie któreś z nich?


18 komentarzy:

  1. Kokilki, zestawy kawowe najlepsze <3 ale te słoiczki na ciach też są urocze :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dywan bardzo ładny, ale ten zestaw do kawy najlepszy! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw kawowy - to cos dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw kawowy - to cos dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja ! zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dywan jest śliczny, pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełka i obraz rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie modne gadżety dekoracyjne w domu.

    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o wełnianych swetrach.

    OdpowiedzUsuń
  9. te szklane pojemniki są przeurocze <3 heh uwielbiam Ikeę

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pojemniki na ciastka są przeurocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne dodatki do domu :))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten dywan! Podobną podkładkę na stół widziałam też w Pepco :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekne sa te sloiki!:)
    pozdrawiam serdecznie:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle świetna notka! Jest na czym zawiesić oko i to lubię najbardziej! :) Czekam na więcej! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kokitki fantastyczne a dywanik robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty super! :) Słoiczki na ciastka skradły moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy świetne, jednak najmocniej rozkochał mnie w sobie słoiczek. Widziałam taki w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...