wtorek, 24 lutego 2015

Haul kosmetyczny

Moi drodzy!
Muszę się Wam przyznać, że z napisaniem tego postu niewiarygodnie się ociągałam. Mimo iż zdjęcia miałam zrobione już od dawna, jakoś nie mogłam zabrać się za stworzenie notki. Dlatego też śpieszę donieść, że produkty, które pojawią się w tym haulu zostały zakupione jeszcze podczas grudniowej wizyty w Polsce oraz w Niemczech mniej więcej w połowie stycznia. Przy produktach dostępnych w kilku krajach, nie bez przyczyny podałam Wam np. polskie i niemieckie ceny. Osobiście byłam bardzo zniesmaczona faktem, iż pomadki z Manhattanu można kupić w Polsce za 18 zł, a w Niemczech kosztują już tylko 2.50 euro. Od tamtego momentu zdecydowałam, że w Polsce kupować będę tylko produkty, których nie znajdę nigdzie indziej :P Zapraszam Was do zapoznania się z moimi nowościami :)

- Maskara Triple Black
Marka: Essence Get Big Lashes
Cena: 3.50 CHF / 9.90 




- Zestaw do brwi
Marka: Essence
W skład wchodzą: dwa kolory brązu + pędzelek
Nr: 01 Brunette Style
Cena: 3.90 CHF / 10.99 



- Cienie do powiek
Marka: Sabrina Rudnik cosmetics
Zestaw liczy: 12 kolorów
Cena: 5 CHF / 2.60 euro
(Chłopak chciał zrobić mi przyjemność, osobiście nie mam zbyt dużych oczekiwań ;))



- Lakier do paznokci
Marka: Sabrina Rudnik cosmetics
Pojemność: 12 ml
Kolor: fioletowy
Cena: 2 CHF / 1.70 euro



- Eyeliner
Marka: Wibo
Kolor: Czarny
Pojemność: 4 ml
Cena: 7.39 




- Pomadka do ust
Marka: Maybelline Baby Lips
Cherry me
Pojemność: 24 ml
Cena: 2.45 euro






- All-in-one BB Cream
Marka: Essence
Nr: 02 Natural
Pojemność: 30 ml
Cena: 4.50 euro / 17.49 





- 2 pomadki do ust
Marka: Manhattan
Pojemność: 12 ml
Kolory: 56I - Perfect creamy & care, 53Z - X-treme last & shine
Cena: 17.99 zł / 2.50 euro






- Kremowy olejek pod prysznic Diamond Touch
Marka: Nivea
Zapach: białej kalii
Pojemność: 500 ml
Cena: 12.59 



- Ceramiczny pilnik do stop
Marka: Life
Zakupione w: Superfarm
Cena: około 30 


- Pędzel do smokey eyes
Marka: Beauty Professional
Cena: 3.50 euro






- Lustro
Cena: 10 euro


Posiadacie któreś z tych rzeczy? Jakie są Wasze wrażenia?

18 komentarzy:

  1. swietne zakupy chce takie lustro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy jestem tego bb kremu z essence :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałoby mi się takie lustro! i pilnik do stóp i pędzel! zakupy udane :)

    http://jullieu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz i zestaw do brwi :) Tusz - świetny! Zestaw - do kitu. No ale może tobie się spodoba. Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o zestawie do brwi z essence :) A co do pomadki z Manhattan, to mam tą w kolorze 56l i jestem zadowolona, jednak tylko wtedy gdy nakładam ją pędzelkiem :) Kolor jest wtedy delikatniejszy i jakość trochę lepsza.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą baby lips - jest świetna!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale bardzo mnie zainteresował zestaw do brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamierzam kupić to baby lips :D
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies ♥
    Mój blog||||||http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremowy olejek pod prysznic jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy BB cream nie utlenia Ci się? Myślę właśnie o zakupie czegoś lekkiego na wiosnę i zastanawiam się nad Essence ale kilka osób powiedziało mi, że ciemnieje na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy BB cream nie utlenia Ci się? Myślę właśnie o zakupie czegoś lekkiego na wiosnę i zastanawiam się nad Essence ale kilka osób powiedziało mi, że ciemnieje na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio pokochałam Baby Lips :)
    Poza tym używam identycznego eyelinera- najlepiej mi się nim robi kreski- mimo, że jest tani trzyma się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny haul, ta paletka do brwi jest świetnie dzielnie służyła mi przez lata, podobnie jak eyeliner :) No i olejek też mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z kosmetykami Sabrina Rudnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...