środa, 7 stycznia 2015

Moc prezentow

Wreszcie poczulam sie na tyle dobrze, by moc normalnie funkcjonowac. Wrocily checi do zycia i wkoncu moge napisac dla Was post :) Cale szczescie mialam jeszcze zredagowane posty, ktore moglam w ostatnim czasie wykorzystac i tym samym nie bylo zastoju na blogu. Ostatni tydzien mojego zycia byl dosc zapracowany, nie wspominajac o chorobe, ktora uprzykrzala zycie. Dodatkowo przed moim powrotem do pracy, postanowilam wykorzystac takze urlop mojego mezczyzny, by zmienic co nieco w naszym mieszkanku. Wszystko wymknelo sie troche spod kontroli i obecnie zakupilismy nowy mebel oraz jestesmy w trakcie sprzedazy naszych starych rzeczy. Dwa lata to okres, w ktorym rutyna moze juz dac sie we znaki, dlatego jestesmy gotowi na duze zmiany :)

Ale nie o tym mialam pisac. Wiem, ze o Swietach dawno juz zapomnielismy, lecz ja jeszcze nie mialam okazji przedstawic Wam moich prezentow. Mam nadzieje, ze mi to jednak wybaczycie i z checia obejrzycie, jakie nowosci trafily w moje rece. 

- Zestaw Perfecta SPA
Sklad: maslo do ciala + cukrowy peeling






- Oliwka do skorek i paznokci
Marka: Eveline Cosmetics




- Zestaw Ziaja
Sklad: krem + zel myjacy + tonik



- Pasta do glebokiego oczyszczania twarzy
Marka: Ziaja


- Tangle Teezer



- Woda perfumowana
Marka: Fenzi Desso White



- Suszarka
Marka: Philips




- Bombka z dedykacja


- Zestaw lakierow
Marka: Paola Beauty


- Posciel


- Zniszcz ten dziennik


Konczac ten post, chcialabym spytac Was, czy mialybyscie ochote, bym przedstawiala Wam recenzje produktow? Czekam na Wasze odpowiedzi :)

15 komentarzy:

  1. Sporo prezentów i ciekawych. Napisz proszę, czy jesteś zadowolona z produktów firmy ZIAJA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym z chęci ą przeczytała o masełkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę szczotkę do włosów i jestem z niej bardzo zadowolona. Zastanawiam się nad prostownicą do włosów unoszące jej u nasady z tej samej serii co otrzymałaś suszarkę do włosów. Bogaty ten Św. Mikołaj Super !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :) TT jest najlepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten żel do mycia twarzy z Ziaji. Podoba mi się ten zapach, a po oczyszczeniu twarzy tym żelem jest uczucie długotrwałej świeżości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam identyczną szczotkę Tangle Teezer :) Mam też Zniszcz Ten Dziennik i niebawem zabieram się za niszczenie! Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa zapachu Twoich nowych perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło i peeling o zapachu (aż chciałoby się powiedzieć: smaku) trufli czekoladowych. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tangle teezer - uwielbiam! Nie wyobrażam już sobie bez niej życia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty :D
    Też dostalam zniszcz ten dziennik :)
    A tej odżywki jeszcze nie używałam do pazurków :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło i peeling muszą mieć niesamowity zapach! :) Ja jestem ciekawa jak wypełnisz strony dziennika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. same rarytasy:) oczywiście peeling musi niesamowicie pachniec, już mi slinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tangle teezer, mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...