wtorek, 20 stycznia 2015

Haul modowy

Dzisiejszy haul będzie dość nietypowym połączeniem. Pozbierałam rzeczy, które w ostatnim czasie pojawiły się w mojej szafie. Ogólnie można je podzielić na 3 części: ubrania, które zakupiłam w Polsce, ubrania, które zostały mi sprezentowane oraz te, zakupione już po powrocie do Szwajcarii. 

1) Wizyta w Sinsay.

Ten sklep odkryłam stosunkowo niedawno i muszę Wam przyznać, że mam dość pozytywne wrażenia na jego temat. Za dobra cenę wypatrzyłam tam rzeczy fajne jakościowo. Warto wybrać się tam w czasie wyprzedaży, które przypominają mi te szwajcarskie, bo cena faktycznie spada :)   

- T-shirt z zamkami
Prosty t-shirt z krótkimi rękawami. Fajnie prezentuje się na ciele i wyprodukowany jest z „przyjemnego” materiału. W Polsce wydaje się być dość popularny, gdyż często widywałam go na rożnych blogach itp.

Marka: Sinsay
Cena: 9.99 zł
Kolor: Czarny w biale plamki
Skład: 94% bawełna, 6% poliester
Znaki szczególne: Dwa dekoracyjne zamki w górnej części



- Niebieska bluza
Nieco sportowego looku na chłodne dni. Bardzo wygodna bluza, która świetnie wygląda ze względu na swój wzorek w romby.

Marka: Sinsay
Cena: 29.90 zł
Kolor: Niebieski
Skład: 100% bawełna
Znaki szczególne: Dekoracyjne zamki, imitujące kieszenie, zakończone gwiazdkami



- Marynarka
O dziwo do tej pory nie miałam w szafie żadnej marynarki, a to przecież modowa zbrodnia.

Marka: Sinsay
Cena: 59.90 zł
Kolor: Czarny
Skład: 90% poliester, 6% wiskoza, 4% elastan
Znaki szczególne: Rękawy i wstawki z eko-skóry




2) Prezentownia

Za sprawą mojej kochanej mamy oraz siostry również wpadło w moje ręce kilka rzeczy. Jest mi niesamowicie miło, ze gdy tylko przyjadę czeka na mnie kilka nowości, kupione z myślą: „Odbierze, jak przyjedzie” :)

- T-shirt z wąsem
Fajny t-shircik, który zauroczył mnie motywem wąsa :D

Marka: Szachownica
Cena: 19.99 zł
Kolor: Biały, czarne dodatki
Skład: 92% bawełna, 8% elastan
Znaki szczególne: Wąs nie jest typową prasowanką, lecz rodzajem naszywki z bardzo przyjemnego materiału



- Sportowa bluza
Niestety brak mi informacji na jej temat.



- Sukienka

Marka: Davigo
Cena: nieznana
Kolor: Niebieski, rękawy, kołnieżyk i dolny pasek - beżowy
Skład: 65% poliester, 35% bawełna
Znaki szczególne: Z tyłu zapinana na zamek


3) Inne

- Cos eleganckiego

Marka: No name
Cena: 69.99 zł
Kolor: Biały
Skład: 95% poliester, 5% elastan
Znaki szczególne: Róża



- Zwykły, biały podkoszulek

Marka: Metrofive
Cena: 9.99 zł
Kolor: Biały
Skład: 96% wiskoza, 4% elastan
Znaki szczególne: Brak



- Sweterek na guziki

Marka: Mohito
Cena: 40 zł
Kolor: Biały
Skład: 85% wiskoza, 15% poliamid
Znaki szczególne: Czarna wstawka przy guzikach



4) Po powrocie

- Bluzka 

Marka: Orsay
Cena: 8.90 CHF
Kolor: Fioletowy
Znaki szczególne: Brak


- A'la nietoperek

Marka: Schild
Cena: 40 CHF
Kolor: Brązowy
Skład: 60% wiskoza, 40% bawełna
Znaki szczególne: Brak

Dostepny na stronie internetowej KLIK!



I to już koniec moich małych zakupów. Jestem ciekawa, na jakie posty wyczekujecie i o czym chętnie byście poczytały. 

Życzę Wam śnieżnego popołudnia. Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Najbardziej spodobał mi się t-shirt z wąsami :)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię Sinsay, dobre ceny, jakość również. Zakupy widzę, że się udały. Szczególnie Twoja bluza niebieska mi się podoba. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny haul, mi najbardziej spodobała się bluzka z sinsay, świetna!

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. .....ale tu cudeńka u Ciebie .Niebieska bluza urocza ,inne też fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze rzeczy bardzo wpisały się w moje gusta :)

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się podoba 1 koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieska bluza ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bluzki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny z dużą przyjemnością tutaj zaglądam! Wprowadzasz do bloga, bardzo miłą i przyjazną atmosferę! Świetny post! I zdecydowanie czekam na więcej! Pozdrawiam ♥

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your blog :)
    Following your blog now, hope you'll follow too :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne koszulki! szczególnie ta biała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku jak się pojawił sinsay w moim mieście to byłam zachwycona. Później jednak stweirdziłam, że jakość pozostawia jednak dużo do życzenia. Tak czy siak czasem coś bardzo wpadnie w oko :) tak jak twoja czarna bluzeczka z zamkami! Supeer ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super haul :)
    Koszulka z wąsami wymiata <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...