wtorek, 23 grudnia 2014

Swiateczny Tag

Swieta czuc juz za rogiem, a wiec przygotowalam dla Was tag swiateczny. Mam nadzieje, ze ilosc postow w ostatnim czasie Was nie przestraszyla i ze chetnie powrocicie do poglebienia ich tresci, gdy tylko cala ta swiateczna goraczka minie.


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Swiat Bozego Narodzenia?

Tegoroczne przygotowania rozpoczelam bardzo szybko. Juz pod koniec listopada zaczelam rozgladac sie za prezentami, wiec wtedy juz dotarlo do mnie, ze Swieta sa tuz, tuz.

2. Jaka bedziesz miec w tym roku choinke? Jak bedzie wygladac jej dekoracja?

Tutaj z zalem musze stwierdzic, ze choinki u mnie w tym roku nie bedzie. Podjelismy taka decyzje, poniewaz i tak nie nacieszylibysmy sie jej wygladem. Tuz przed Swietami wybieramy sie do Polski, gdzie zostaniemy do Sylwestra. Tym samym tuz po powrocie musielibysmy choinke rozbierac. Co wiecej: by rozlozyc choinke musielibysmy zrobic gruntowne przemeblowanie w pokoju :P

3. Jak wyglada Twoj pokoj w czasie okresu swiatecznego?

Wlasnie w tym roku (ze wzgledu na brak choinki) postanowilam przystroic bardziej pokoj. Lancuchami zostaly udekorowane okna oraz obrazy. Swiecace lampki leza na komodach. W zasadzie wszedzie, gdzie sie nie spojrzy widac Swieta! :)


4. Co chcialabys zobaczyc w tym roku pod choinka?

Napewno jakies praktyczne rzeczy, ktore z pewnoscia mi sie przydadza. Nie pogardzilabym kosmetykami, gdyz tak czy inaczej musze wymienic duza ich czesc. Wiem, ze spora czesc mam juz zagwarantowana, wiec beda to bardzo owocne Swieta ;)

5. Jaki jest Twoj ulubiony swiateczny film?

Powinnam powiedziec Kevin, wiem. Ale niestety wcale nie jestem jego fanka. Co roku zdarza sie jednak, ze wracam do Jasia Fasoli, mimo ze zbyt swiateczne to nie jest :P

6. Jakiej potrawy nie powinno zabraknac na wigilijnym stole?

Z pewnoscia barszczu z uszkami oraz rybki. No i pierogow! Dobrego piernika... Eh rozmarzylam sie ;)


7. Czy kupujesz rodzinie prezenty?

Oczywiscie! Jak tylko jade do Polski jestem zaopatrzona w caly bagaznik ;) W ciagu ostatniego roku moja rodzina nieco sie rozrosla, wiec musze przygotowac 13 prezentow. Mam nadzieje, ze nie bedzie to pechowa liczba :)

(Maly przedsmak)

8. Jak wyglada 24 grudnia w Twoim domu?

Obecnie zapowiada sie pracowicie. Wraz z mama oraz siostra bedziemy barykadowac sie w kuchennych okopach :D Pozniej juz wigilijna kolacja, wiec calkiem zwyczajnie.

9. Ulubiony swiateczny kolor?

Pewnie te, ktore kojarza sie ze Swietami - czerwony i bialy. 

10. Otwierasz prezenty rano czy wieczorem?

Jak tradycja nakazuje tuz po wieczerzy wigilijnej.

11. Swieta spedzasz w domu czy poza nim?

I to jest cos z czym od 3 lat mam problem! Zalezy co rozumiemy pod slowem dom :P Nie spedzam Swiat w miejscu, w ktorym mieszkam, lecz w moim rodzinnym domu, u moich rodzicow :)

12. Ulubiony zapach lub smak na Swieta?

Uwielbiam i zapach i smak - jablka z cynamonem.


13. Jaki stroj preferujesz na Swieta?

Elegancki. Uwazam, ze Swieta sa wyjatkowym czasem, w ktorym spotkac mozna sie z cala rodzina (w moim przypadku jest to o tyle wazne, ze nie spotykam ich czesto), dlatego stroj takze powinien byc dostosowany do okolicznosci.

Chetnie poczytam Wasze odpowiedzi na pytania! Jesli zrobilas juz swiateczny tag na swoim blogu, podeslij mi link! ;)



6 komentarzy:

  1. Świetny tag! Mmm, na widok barszczyku aż zrobiłam się głodna :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na większość pytań odpowiedziałabym podobnie ;) Również czekam na świąteczne jedzonko. Choinkę ubieram dopiero jutro ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne świeta musiały być :)

    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG :)
    Też nie przepadam za Kevinem :DD
    Jejciu szkoda, że bez choinki, ale za to łańcuchy i lampki fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...