piątek, 12 grudnia 2014

Swiateczne zakupy

Nadszedl grudzien, a wiec najwyzszy czas, by wprowadzic nieco swiatecznego klimatu wokol nas. Niedawno wybralam sie na male zakupy, by dokupic kilka swiatecznych ozdob do mieszkania. Oto moje znaleziska.

- Co to za swieta bez Mikolaja!
Cena: 6 CHF


- Swiateczny kubek wypelniony zelkami
Cena: 1.50 CHF



- Ozdobny kieliszek na swieczke zapakowany jak prezent
Cena: 1.50 CHF


- Zestaw markerow do rysowania po bombkach
Cena: 5 CHF


- Pierwsza swiateczna czekolada - Milka


- Zloty renifer - swieczka
Cena: okolo 3 CHF



- Szklany labedz, w ktorym sie zakochalam
Cena: 3 CHF


A Wy wybieracie sie na swiateczne zakupy?


8 komentarzy:

  1. markery- ciekawa sprawa, kubeczek super i ten mikołaj z 1 zdjęcia świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poczyniłam takie zakupy w zeszłym roku i ozdoby mi zostały. Ja również zakochałam się w szklanym łabędziu, pewnie w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej

    Zapraszam do mnie
    http://madamblanche.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te rzeczy, kubek z żelkami wygląda bardzo fajnie z zewnątrz jak i ze środka ;p Może ja też przejdę się na świąteczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na świąteczną sesję.
    Jeśli Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak, do komentarza pod moim postem dopisz "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane i śliczne gadżety Świąteczne ,obowiązkowo czekolada :)

    Obserwujemy bloga i czekamy na kolejne wpisy ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    http://ourlovetolive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. takie slodyczki bym zjadla :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...