niedziela, 21 grudnia 2014

Pomysly na prezent #5

Na dzis przygotowalam dla Was propozycje prezentow dla najukochanszych osob, czyli babci i dziadka. 

1. Babcia

Co warto kupic?

- Elegancka bizuteria - By sprezentowac odrobine luksusu kochanej osobie i zobaczyc usmiech na jej twarzy.


Przedzial cenowy: okolo 100 zl

- Ozdobna misa, wazon - Cos praktycznie pieknego do domu. 


Przedzial cenowy: od 10 zl 

- Szkatulka na drobiazgi - Niewazne, w jakim celu zostanie uzyta. Czy bedzie to bizuteria, male przedmioty, ktore babcia zawsze gubi, klucze, pamiatki czy herbata. Prezent jest tak uniwersalny, ze podpasuje kazdej seniorce.


Przedzial cenowy: okolo 30 zl

- Wieczne pioro - idealny prezent, dla babci-pisarki, jak i dla tej, ktora namietnie rozwiazuje krzyzowki :D


Przedzial cenowy: Piora firmy Parker - od 200 do 400 zl, dlugopisy tej samej firmy - okolo 60 zl

- Zestaw do pieczenia z dedykacja - Fartuszek oraz rekawica kuchenna. Ja znalazlam taki zestaw z napisem "Tu rzadzi babcia".


Przedzial cenowy: Rekawica - okolo 30 zl, Fartuszek - drugie tyle

- Ciekawa i masywna deska do krojenia - Ktos z Was pomysli: Coz to za prezent?! A jednak: Moja propozycja sa wersje desek, ktore posiadaja np. drugie dno...


Przedzial cenowy: 50 - 60 zl

Prezenty, ktore wymagaja wlasnej inicjatywy:

- Ramka ze zdjeciami calej rodziny 


Przedzial cenowy: 30 - 40 zl

- Oryginalne drzewo genealogiczne Twojej rodziny - z pewnoscia stanowic bedzie moment wzruszen!


Przedzial cenowy: do 100 zl
UWAGA: mozna wykonac je samemu!

2. Dziadek

Co warto kupic?

- Perfumy/woda kolonska - niezbednik statecznego mezczyzny


Przedzial cenowy: 100 - 200 zl

- Zestaw do golenia - Kazdy mezczyzna poczulby sie elegancko, posiadajac tak pieknie wygladajace pedzle.


Przedzial cenowy: 100 - 200 zl

- Ekskluzywnie wygladajacy zestaw alkoholi - na specjalne okazje ;)


Przedzial cenowy: od 70 do 300 zl

- Gustowna zapalniczka - Prezent dla palacych dziadkow.


Przedzial cenowy: 30 - 100 zl

- Elegancki szalik - na zimowe spacery.


Przedzial cenowy: od 15 zl

A Wy co kupiliscie babci i dziadkowi? :)

PS. Wlasnie w tej chwili jestem w drodze do Polski. Do zobaczenia ;)

















13 komentarzy:

  1. w sumie wszystkie pomysły które przedstawiłaś są świetne - co prawda ja już po zakupach , ale pomysły z pewnością nie na jedną okazję się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre pomysły! ;)
    http://nipponmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły, ja właśnie kupiłam ramkę dla rodziców ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomyslowe propozycje na prezenty, nie widzialam jeszcze takich ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły! :) Ja rękawicę już zakupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo drzewko genealogiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkatułka to zawsze dobry pomysł :) jest gdzie schować resztę prezentów

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysły za rok pomyśle o czym takim do wnętrz

    Zapraszam do mnie, u mnie post o świątecznych ciastkach. http://lap-stajla.blogspot.com/2014/12/inne-christmas-cake-1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pdoobną zapalniczkę zorłem :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły, szkoda, że dopiero teraz je odkryłam :( Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale muszę przyznać, że bardzo mi się tutaj podoba i mam zamiar zaglądać częściej ;) ps. zapraszam na swojego nowopowstałego bloga: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...