czwartek, 18 grudnia 2014

Haul zimowy

Witajcie kochani!

Do mnie powoli zbliza sie jesien! Tak, dobrze czytacie. Ostatnie dni byly wrecz wiosenne. Mozna bylo wyjsc na dwor w bluzie, coraz czesciej widywalam zielone liscie na drzewach i nawet moje pomidory ozyly. Dzis jednak przyszla jesien (bo zima nazwac tego nie mozna). Jest bardzo pochmurno i ciagle pada. Taka pogoda nie za bardzo mi sie usmiecha, gdyz kazdego dnia musze pokonac polgodzinna droge do pracy... . Moj tydzien jest obecnie dosc zapracowany. Cale szczescie zakup prezentow mam juz za soba (ich pakowanie rowniez - uff!). Ciesze sie takze z mojej zapobiegliwosci: na poczatku grudnia pomyslalam, ze pozniej bedzie krucho z czasem i stworzylam oraz zaplanowalam posty do konca grudnia. Dzieki temu ominie mnie atak paniki, ze z czyms nie zdarze :P Poki co czeka mnie jeszcze pakowanie przed wyjazdem do Polski, ktory zbliza sie wielkimi krokami (to juz w niedziele!) Zanim jednak to nastapi zapraszam Was na haul zimowy.

________________________________________________________

Gdy nadchodzi zima, nalezy z pewnoscia pomyslec o nieco cieplejszym wdzianku. Pozostaje wiec odgrzebac grube swetry, czapki i szaliki lub po prostu wybrac sie na zakupy ;) Ja tej zimy zaopatrzylam sie w kilka nowych rzeczy, ktorych potrzebowalam. Glownym powodem moich zakupow byla koniecznosc ubrania sie do pracy (obowiazuje czarny ubior od stop do glow, dlatego nie zdziwcie sie duza iloscia czerni ;)) W kilku przypadkach znalazlam polskie odpowiedniki, do ktorych linki zamiescilam tuz pod opisem :)

- Zestaw na zime, czyli czapka i komin
Zakupione w: Orsay
W cenie: czapka - 8 CHF w przecenie, komin - 14.95 CHF
Kolor: Szary
Sklad: 100% poliakryl

Czapka KLIK! Komin KLIK!




- Torba
Zakupione w: C&A
W cenie: 35 CHF
Kolor: Brazowy



- Welniany sweter
Zakupione w: C&A
W cenie: 8 CHF
Kolor: Bialy
Sklad: 100% poliakryl

Sweter KLIK!




Wycieczka do Outletu:

- Zwykle T-shirty z rekawem 3/4
Zakupione w: Chicoreé
W ilosci: 4 sztuki
W cenie: 4 CHF za 1
Kolory: Czarny i szary
Sklad: 95% bawelna, 5% elastan





- Sportowe buty ze zlotymi suwakami
Cena: 15 CHF
Kolor: Czarny
Rozmiar: 39






- Spodnie
Zakupione w: Monday Fashion
W cenie: 12.95 CHF
Kolor: Brazowy
Sklad: 77% bawelna, 20% nylon, 3% elastan


- Cudowny sweterek, w ktorym sie zakochalam!
Zakupione w: Today
W cenie: 16.95 CHF
Kolor: Czarno-bialy
Sklad: 50% akryl, 50% bawelna




- Bluzeczka z ciekawym "tylem"
Zakupione w: Younique
W cenie: 5 CHF
Kolor: Czarny
Sklad: 60% bawelna, 40% wiskoza




Co sadzicie o moich znaleziskach? ;)

6 komentarzy:

  1. Piękne ciuszki ! Najbardziej podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i torebka to cudeńka :*
    obs/obs ? ja już :3:3
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy. Bardzo klasyczne, lubię takie w sezonie zimowym :)
    Torebka świetna!

    Ja ostatnio wygrzebałam moc swetrów z dna szafy i znaczna część z nich jest jeszcze w pełni ładna i modna :) zdziwiłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodnie, bardzo ciekawy, czekoladowy kolor ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W zimie swetry to konieczność, tak jak ciepłe kakao :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...