poniedziałek, 10 listopada 2014

To i owo

Pod jednym z postow pojawily sie propozycje, bym pokazala, co kupilam w Niemczech. Wyszlo tutaj lekkie nieporozumienie, gdyz jechalam do Niemiec po zakupy czysto spozywcze, a nie sadze, by interesowala Was smietana, jaka kupilam :P Jest jednak wyjscie z sytuacji! W drodze powrotnej (juz w Szwajcarii) zakupilam kilka rzeczy do domu, z ktorych jestem bardzo zadowolona i chetnie Wam je pokaze :)

- Zestaw do spaghetti: dwa talerze + duza miska na calosc
Cena: 10 frankow

Moja nowa milosc! :D


- Sloiczek na kawe
Cena: 5 frankow

Wkoncu moja ukochana kawa ma gdzie lezakowac :)




- Doniczka w cudne paski
Cena: 2 franki

Czeka na swoje zastosowanie.


- Maly, fioletowy prezencik :)


Co sadzicie o zakupionych przeze mnie rzeczach? :)



4 komentarze:

  1. pojemnik na kawe bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przykuwam uwagę do szczegółów jakie znajdują się w moim domu. Bardzo podoba mi się zestaw do spaghetii .
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny talerz:) ja mimo wszytsko stawiam na proste drobiazgi, ikea u mnie rządzi:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy. Moja mama byłaby zadowolona ze wszystkich tych cudnych przedmiotów. Mi osobiście bardzo podoba się filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...