czwartek, 6 listopada 2014

Tag jesienny

Moi drodzy! W moje rece (a raczej oczy) wpadl niedawno jesienny tag. Ja w tym roku sie z jesienia polubilam, choc zawsze darlam z nia koty! :P Zawsze uwazalam, ze jest to najgorsza pora roku. Wiosna wszystko budzi sie do zycia i wyglada przepieknie, lato - wiadomo - przyjemne ciepelko, wyjazdy, doladowanie witamina D, sniezna zima rowniez swoj urok ma. No a jesien? Trzeba zaczac przyzwyczajac sie do zimna, a przeciez jeszcze nie tak dawno wygrzewalismy cialka na plazy. Trzeba schowac ulubione krotkie szorty, a topy zamienic na grube, welniane swetry. Przed wyjsciem z domu nalezy nalozyc na siebie kilka warstw, bo pogoda moze zmienic sie w kazdej chwili. Jestesmy w sumie przyzwyczajeni do deszczowej, jesiennej chlapy, a zlota jesien ogladamy raczej tylko na pieknych tapetach...




(Moja tapeta z ekranu laptopa :P)

Ja jednak, tak jak wspomnialam, z jesienia sie pogodzilam i moge ja nazwac nawet moja dobra kolezanka :) Z tego rowniez powodu przed Wami tag jesienny!

1. Co najbardziej lubisz w jesieni?

Roznorodnosc kolorow! Odkad zaglebilam sie w tajniki fotografii. Dostrzegam rzeczy, ktorych wszesciej nie widzialam. Tak jest wlasnie z barwami. Czesto sa one niedoceniane. Ludzie denerwuja sie, ze liscie leza na chodniku, a przeciez tylko jesienia zobaczymy cala game przeroznych kolorow: od zielonego, przez zolcie, brazy, na czerwieniach konczac. Zamiast narzekac, lepiej spojrzec, co nam oferuje Matka Natura :)




2.Czego nie lubisz jesienia?

Oczywiscie, tak jak wszystkim, doskwieraja mi deszczowe, pochmurne dni.

3. Ulubiony napoj na jesien?

Powinnam powiedziec, ze herbata :P Chyba kazda osoba, ktora znam twierdzi, ze jesienny wieczor to koc i herbata. Ja koneserka tego napoju nie jestem. Jesienia (jak i kazda inna pora roku :P) popijam chetnie kawe. W zimne dni preferuje goraca czekolade! 



4. Co najchetniej nosisz?

Pytanie bardzo ogolne. Napewno wyciagam z szafy swetry i sweterki. Uwielbiam tez moja kurtke z 4F. Na taka niepewna pogode jest rewelacyjna: przeciwdeszczowa, przeciwwiatrowa i ogolnie mowiac moge ja szczerze polecic. Mam ja na sobie m.in. na ponizszym zdjeciu ;)



5. Co lubisz robic w jesienne wieczory?

Jesien dziala na mnie troche sentymentalnie, dlatego chetnie odpalam stare polskie filmy :)

6. Ulubiony jesienny owoc?

Jablka i wszelkie przetwory z nimi zwiazane, jak i ciasta i szarlotki.



7. Najwygodniejsza jesienna fryzura?

Ja czesto scinam wlosy na ta deszczowa pore. Dlugie wlosy + wiatr to tragedia :P

8. Gdybys miala okazje pojsc na impreze Halloweenowa, za co bys sie przebrala?

Nie obchodze Halloween. To "swieto" przyszlo do Polski po moim okresie nastoletnim, a wydaje mi sie, ze glowna radoche maja z niego wlasnie dzieci i mlodziez.



9. Jakie sa Twoje ulubione jesienne akcesoria w garderobie?

Wszelkiego rodzaju szaliki.

10. Masz ulubiony jesienny film?

Tak jak mowilam, klasyka polskiego kina :)




11. Jaka muzyke preferujesz na jesienne wieczory?

Muzyka to tylko i wylacznie kwestia mojego nastroju, a nie pory roku :)

12. Najwygodniejsze/najlepsze jesienne buty?

Moj ostatni zakup okazal sie bardzo dobrym wyborem. Niebieskie botki z futerkiem na koturnie.


















PS. Wszystkie zdjecia (procz pierwszego) sa mojego autorstwa.

A Wy jak przezywacie jesien? :)

12 komentarzy:

  1. Ja też lubię szarlotkę, w ogóle takie smakołyki jak gorąca czekolada smakują lepiej gdy jesień/ zima za oknem :) Może i ja na moim blogu zrobię ten tag :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną tapetę w laptopie :). też uwielbiam jabłka i wszystko co z nimi związane :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne zdjęcie schodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście bardzo lubię jesień, Jest kolorowa, inspirująca, a przede wszystkim jesienią obchodzę swoje urodziny :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no juz na przyszlosc wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  5. Ja na jesień herbatę, zima zdecydowanie kakao i kawa, lato soki ;)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/11/szpital-powrot-goofy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i fajne buty ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...