poniedziałek, 24 listopada 2014

Haul zakupowy

Chyba wszystkich ogarnia powoli swiateczne szalenstwo. Ja jestem nim calkowicie pochlonieta. W tym roku (mam nadzieje, ze nic sie nie zmieni) bede miec mozliwosc spedzenia Swiat Bozego Narodzenia w Polsce wraz z moja rodzina. Czekam juz teraz z niecierpliwoscia na mozliwosc wyjazdu. Poki co wybralam sie niedawno na pierwsze zakupy, by juz teraz rozejrzec sie za prezentami. Pomyslicie pewnie, ze to bardzo wczesnie, ja jednak uwazam: im wczesniej, tym lepiej. W zeszlym roku z przyczyn ode mnie niezaleznych, zostalam pozbawiona tej mozliwosci, wiec teraz korzystam :) I powiem Wam, kochani, ze naprawde sprawia mi to niebywala radosc! Po raz kolejny sprawdza sie powiedzenie: lepiej dawac niz brac! 

Prezenty ode mnie sa juz w polowie przygotowane. Zdjecia sa rowniez porobione. Jak tylko mina swieta to pewnie je wrzuce na bloga. Predzej nie moge tego zrobic w zwiazku z tym, ze pewne osoby czytaja! :P Ale przy okazji mojej sklepowej eskapady natrafilam na kilka fajnych rzeczy, ktore kupilam dla siebie. 

- Kozaki 
Kolor: czarne
Cena: 20 CHF





- Dzinsy
Kolor: spranego dzinsu
Znaki szczegolne: przetarcia
Cena: 16.95 CHF




Powyzsze rzeczy wypatrzylam w pewnym Outlecie.

- Sweterek
Sklep: Zebra
Kolor: szary
Cechy szczegolne: koraliki na ramionach
Cena: 20 CHF





- Rekawiczki
Sklep: H&M
Kolor: czarne
Cena: 5 CHF

Jedyny prezent, jaki moge Wam zdradzic to zestaw, kupiony dla mojego ukochanego.
- Koszula + sweter
Sklep: C&A
Kolor: bialo-niebieska kratka, niebieski
Cena: 35 CHF


Co sadzicie o moich lowach? Rozpoczeliscie juz poszukiwania swiatecznych prezentow?




9 komentarzy:

  1. świetny sweterek i super buciki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobały mi się jeansy i sweterek :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się Twoje buty. Są super! Ja również bardziej lubię sprawiać prezenty niżeli je dostawać :) Pozdrawiam.

    http://monstahfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że łowy udane:)
    jeśli masz ochotę zapraszam na konkurs - swiatwkolorzeblond.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam robić prezenty. Oczywiście dostawać też je lubię, ale naprawdę przyjemność sprawia mi myślenie, że mam bliskich, których mogę obdarowywać upominkami. Świetne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kozaki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny haul :) Najlepsze kozaczki, lubię taki styl <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, buziaki :*
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...