poniedziałek, 20 października 2014

Kosmetyczne nowosci

Dzis troszeczke o nowosciach kosmetycznych, ktore pojawily sie w mojej lazience.

L`Oreal Paris - Pure Zone
Specjalizacja: Tonik zwezajacy pory; przeciw zaskornikom

Zakupione: w drogerii Jasmin
W cenie: mysle, ze okolo 15 zl
Opakowanie: 200 ml



Slowko od producenta: Tonik zawiera kwas salicylowy. Oczyszcza pory, a nastepnie je zweza. Na skorze pozostaje aksamitny i matowy efekt koncowy.

Slowko od posiadaczki: W tym miejscu moge byc nieco nieobiektywna, gdyz uwielbiam produkty L`Oreala. Prawie wszystkie (zarowno te do wlosow, jak i do pielegnacji) sprawdzaja sie u mnie bardzo dobrze! Ale skupmy sie na toniku. Stosuje go od jakiegos tygodnia, codziennie rano i wieczorem. Fakt: po pierwszym uzyciu na mojej skorze pojawily sie na moment lekkie zaczerwienienia, ale nie utrzymaly sie one dlugo i przy kolejnej aplikacji juz sie nie pojawily. Jestem jednak w stanie wybaczyc ta mala niedogodnosc, gdyz moja skora jest jeszcze wrazliwsza od najbardziej wrazliwej skory i praktycznie kazdy nowy kosmetyk wywoluje u mnie podraznienia. Tonik od L`Oreal ma bardzo przyjemny zapach. Nie odczuwa sie tak bardzo tej charakterystycznej alkoholowej woni. Ponadto bardzo dobrze oczyszcza skore. Po jego zastosowaniu skora wydaje sie lekka. Tonik daje poczucie swiezosci, a moje wrazenia moge porownac do tych, ktore ma sie po uzyciu maseczki. Nawet moj ukochany stwierdzil, ze moja twarz jest ostatnio "jakas taka miekka" ;) Niestety na glowny efekt jeszcze czekam. Nie zauwazylam zwezenia porow, ale to dopiero tydzien stosowania. Miejmy nadzieje, ze za jakis czas pojawi sie post pt. Tonik pomogl! :)

- Ziaja - krem do rak
Zawiera: proteiny jedwabiu i prowitamine B5.

Zakupione w: drogerii Jasmin
W cenie: ok. 3,60 zl
Opakowanie: 100 ml


Slowko od producenta: Wygladza, nawilza, lagodzi. Co najwazniejsze dla mnie: pielegnuje i wzmacnia paznokcie oraz lagodzi podraznienia dloni, szczegolnie po pracach domowych! :D

Slowko od posiadaczki: Zachwycajaca jest oczywiscie cena produktu! Niecale 4 zl za fantastyczny krem. Bylabym w stanie zaplacic za niego nawet 5 razy wiecej! Krem z Ziaji to jeden z nielicznych produktow, ktore nie kupilam w ciemno :P Mialam okazje wczesniej wyprobowac go i zachwycil mnie przede wszystkim jego piekny zapach! Ponadto krem bardzo szybko sie wchlania, a efekt odswiezenia, wygladzenia i lekkosci utrzymuje sie bardzo dlugo. Jest to jeden z lepszych zakupow!


- Marion - Zestaw plastrow
W sklad wchodza: plastry oczyszczajace na nos, brode i czolo oraz plasterki punktowe na wypryski.

Zakupione w: drogerii Jasmin
W cenie: ok. 2,50 zl za szt.
Opakowanie: plastry oczyszczajace zawieraja po 1 plastrze; plasterki punktowe - 10 szt.

Slowko od posiadaczki: Wykorzystalam srodkowy plaster (na nos). Niestety efekt byl zaden. Cena, jak za taki efekt jest zdecydowanie zbyt wysoka.

- Fresh&Natural - Balsam do ust

Zakupione: bezposrednio u producenta
W cenie: 13,90 zl
Opakowanie: 8 ml


Slowko od posiadaczki: Balsam sprawdza sie u mnie rewelacyjnie! Cena jest dosc wysoka, jednak za jakosc sie placi. Kupujac produkt z Fresh&Natural jestem pewna, ze nie na w nim zadnej chemii. Ich kosmetyki tworzone sa z naturalnych olejkow, ekstraktow i wyciagow z roslin. Jednym slowem to sama natura! Z pewnoscia nie uczula i nie powoduje podraznien. Moj balsam posiada cudowny malinowy posmak. Swietnie nawilza usta. Po tygodniu (musze przyznac niezbyt regularnego stosowania:P) moje wargi przestaly byc popekane i uzyskaly jednolita, intensywna barwe. Jestem zdecydowanie na tak!


- AVON - Serum na suche i zniszczone koncowki do kazdego typu wlosow.
Polecone: przez moja fryzjerke

Zakupione w: AVON-ie
W cenie: 19,90 zl
Opakowanie: 30 ml

Slowko od posiadaczki: Osobiscie rzadko miewam problemy z przesuszonymi koncowkami. Mimo to zdecydowalam sie na zakup tego produktu. Pierwsze, co rzuca sie w oczy (a raczej w nos;)) po jego uzyciu, to oczywiscie zapach. Moje kosmetyki musza przemawiac do mnie poprzez piekna won! To serum kupilo mnie kwiatowym zapachem, ktory utrzymuje sie dlugo na wlosach. Jego konsystencja jest dosc gesta i oleista, dlatego nie warto przesadzac z dozowaniem - moze to powodowac szybki efekt przetluszczonych wlosow. Nakladany okolo 3 razy w tygodniu po umyciu wlosow, spowodowal iz koncowki sa bardziej lsniace i wygladaja na odzywione. Jestem zadowolona z jego kupna.

- Do tego grona dorzuce jeszcze Chlodzace plastry zelowe Apap.
Maja pomoc przy bolach glowy i migrenach. Zobaczymy, jaki bedzie ich efekt.


Czy posiadacie ktorys z tych produktow? A moze zastanawiacie sie nad kupnem ktoregos z nich? Czekam na Wasze komentarze!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...