wtorek, 2 września 2014

To i owo

To i owo bedzie seria postow, ktore ukaza Wam, co udalo mi sie zakupic do mojego mieszkanka. Kilka z ponizszych rzeczy kupilam jeszcze w Polsce, lecz nie zdazylam ich Wam przedstawic, co teraz sprobuje nadrobic.

- Drewniana mini-komoda
Zakupiona w: Empiku
Cena: ok. 15 zl
Firma: Panon Limited


























Od pierwszego wejrzenia zakochalam sie w tym pudeleczku. Dlugo poszukiwalam czegos oryginalnego, co pomiesciloby moje drobnostki. Niestety nie moglam nic takiego znalezc, a wszelkiego rodzaju kolczyki, pierscionki i inne ozdoby walaly sie po szafkach, czego skutkiem byla ich kompletna dekompletacja. Powyzsza komode zauwazylam w Empiku i bez wahania ja kupilam. Jest wykonana z drewna, co dodatkowo do mnie przemawia. Mam nawet bardzo podoba, lecz w duzym formacie. Pudeleczko zostalo umiejscowione wlasnie na niej. Na stronie internetowej nie mozemy zaopatrzyc sie w ten produkt, gdyz jest on niedostepny. Moze niektore sklepy maja je jednak na wyposazeniu. Warto spytac, bo sprawdza sie idealnie, a do tego pieknie sie prezentuje.


- Kubki
Fioletowy kubek zakupiony w ostatniej chwili w Tesco
Cena: ok. 7-8 zl (nie pamietam zbyt dobrze)

































Moja uwage zwrocil oczywiscie sliczny, intensywny, fioletowy kolor. W dodatku kubek jest dosc sporawy i pomiesci duze ilosci kawy (<3), a nawet na zupke sie nada! ;)

Kubek z nadrukiem Coffee
Zakupiony w uroczym sklepiku z artykulami za 5 zl
Cena: wspomniane wczesniej 5 zl




























Przeuroczy motyw kawy na kubku, przeznaczonym do tegoz wlasnie celu - urocze!

- Galka do lodow
Zakupiona w: Conforamie
Cena: ok. 5 CHF



Mimo ze sezon na lody sie juz skonczyl, to ten przyrzad powinien znalezc sie w kuchni nawet zima. Przyda sie zwlaszcza do ladnego dekorowania potraw i deserow.

- Minutnik-klepsydra
Zakupione w: Conforamie
Cena: ok. 5 CHF



Przerzucenie wszystkich ziarenek piasku trwa 8 minut. Jest to fajny, designerski element w kuchni.


- Drewniana szafa
Zakupione: przez internet




Juz od dluzszego czasu marzyla mi sie duza szafa. W koncu wypatrzylam taka na jednej ze stron internetowych. Po kilku dniach byla juz moja! :D

A na koniec - moje rozowe slicznosci!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...