czwartek, 18 września 2014

Post ksiazkowy

W ostatnim czasie do mojej domowej biblioteczki trafilo kilka nowych tytulow. Mysle, ze dla milosnikow ksiazek bedzie to nie lada gratka. 

1) Aleja Chanel N°5
Autor: Daniela Farnese
Wydawnictwo: OLÉ
Cena: 39,99 zl
Data premiery: 4.06.2014
Liczba stron: 352

Krotki opis: 30-letnia Rebecca probuje upodobnic sie i zostac dama na miare Coco Chanel.






2) Slomiana wdowa
Autor: Iwona Czarkowska
Wydawnictwo: Replika
Cena: 34,90 zl
Data premiery: 2014
Liczba stron: 388

Krotki opis: Przygody rezolutnej Zuzanny, mlodej mezatki, ktorej maz wyjezdza za granice. Sama bohaterka wplatuje sie w serie nietypowych zdarzen. Duza dawka humoru.





3) Dziewczyny z okladki
Autor: Theresa Rebeck
Wydawnictwo: Proszynski Media
Cena: 29,90 zl
Data premiery: marzec 2010
Liczba stron: 272

Krotki opis: Zdjecie trzech siostr ukazuje sie przypadkowo w gazecie. Z dnia na dzien staja sie slawne.




4) Slubny Babylon
Autor: Imogen Edwards-Jones & Autor Anonimowy
Wydawnictwo: Pascal
Cena: 39,90 zl
Data premiery: 17.04.2013
Liczba stron: 448

Krotki opis: Praca wedding planera od kulis.




A Ty, jaka ksiazke polecasz?




12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z twoich recenzji podoba mi się książka ,,Słomiana wdowa", bo super są książki z humorkiem *-*. Z chęcią bym też przeczytała ,,Dziewczyny z okładki" , bo się fajnie zapowiada. ;>
    zapraszam do mnie ; http://przepisynadesery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia pozycja jest rowniez pelna humoru :) Ogolnie kazda z powyzszych ksiazek jest taka lekka, przyjemna lektura :)

      Usuń
  3. ja ostatnio czytam biografie goka vana, polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na prawde moge z czystym sercem polecic kazda z nich :)

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ♡ całkiem interesujące pozycje, ja aktualnie za tydzień zaczynam czytać lekturę szkolną, więc innej książki nie zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych książek obiła mi się jedynie pierwsza o uszy, bo chyba znajoma ją czytała i jej się podobała ;) Ja czytam akurat "Spóźnieni kochankowie" W. Whartona - to moje chyba trzecie podejście do tej książki, ale tym razem jestem już za połową książki i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...