sobota, 27 września 2014

Haul zakupowy - wrzesien

Z samego rana wybralam sie dzis do magazynu jednego ze znanych w Szwajcarii sklepow, gdzie odbyla sie mega-wyprzedaz. Oczywiscie upolowalam cos dla siebie ;) Oto podsumowanie:

- Buty na jesien - obowiazkowy kolor: brazowy
Cena: 14 CHF








- Bransoletka
Cena: 4 CHF


- Dwa niebieskie sweterki: gladki i na guziczki
Cena: promocyjnie 2 w cenie 10 CHF






- Bluzka z nadrukiem
Cena: 7.95 CHF







- Brazowy sweterek na guziki
Cena: 5 CHF




- Szara koszula - najdrozszy, ale i najlepszy zakup
Cena: 20 CHF





Podsumowujac:
Jesien moze przybywac :D

A Ty jestes juz zaopatrzona na jesien? ;)



10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ostatnia koszula i sweterek w kolorze brązowym.
    Masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula! :D wpadnij do mnie: perswazyjnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :o te buty... zakochałam się w nich, jezu serio <3
    i biała koszulka z printem też świetna.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? z mojej strony gotowe, miło by mi było, gdybyś się zrewanżowała:)
    PS. zapraszam do lajkowania, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Mnie najbardziej podoba się biała bluzeczka i jasnoniebieska koszula. Ta ostatnia jest zupełnie w moim guscie. Sama wybrałabym się na takie owocne zakupy. Udane trafy! :)
    Pozdrawiam serdecznie i gorąco zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    Megly- www.Megly.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski sweterek bardzo ładny :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...