czwartek, 28 sierpnia 2014

Haul modowy - Shoes!

Jak wiadomo kazda kobieta ma ich miliony! Szafa sie juz nie domyka, a nam ich wiecznie za malo! Mowa oczywiscie o butach!

W ciagu ostatniego tygodnia w moje posiadanie weszly trzy cudowne pary! Wszystkie kupilam u mnie, wiec w momencie pisania tych slow jeszcze nie wiem, czy odnajde polskie odpowiedniki. W kazdym razie bede sie starac. Kupujac moje cudenka, skorzystalam z ostatnich dni wyprzedazy i musze przyznac, ze na prawde sie oplacalo!

- Czarne baleriny
Sklep: Dosenbach (polski odpowiednik Deichmann)
Marka: Glaceland
Material: syntetyczny
Podeszwa: 0.5 cm

Link do zakupu internetowego w Polsce: 

Link do zakupu internetowego w Szwajcarii:

Informacje o zakupie:
Cena polska: 69.00 zl
Dostepne rozmiary: 36, 39, 40.
Dostepne kolory: czarny oraz bezowy
Numer artykulu: 1104282

Cena szwajcarska: 29.90 CHF
Dostepne rozmiary: 38, 39.
Dostepne kolory: czarny
Numer artykulu: 1104388

Zakupione za: 9.90 CHF (w przeliczeniu 34.50 zl) - ostatnia para w moim rozmiarze! :D

Zdjecie ze strony internetowej:
Moje zdjecia:






- Adidasy
Sklep: My shoes 
Marka: Neo Adidas
Kolor: czarny z rozowymi wstawkami
Cena zakupu: 29.90 CHF (103 zl)
Niestety nie odnalazlam ich na stronie internetowej. 

Zdjecie dosc podobnych (wystarczy odciac gore :P)

Moje zdjecia:




- Buty na obcasie
Sklep: Chicoreé
Marka: Sergio Todzi
Obcas: 10 cm
Kolor: brazowy 
Cechy charakterystyczne: zamek z tylu
Niestety sklep nie jest dostepny w Polsce.

Moje zdjecia:




A na koniec taka tam focia (najbardziej aktualna, bo z niedzielnego obiadu u znajomych :))


Zycze milego wieczoru! :)




1 komentarz:

  1. adidasy są świetne!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html`

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...