poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Niedziela

Musze Wam powiedziec, ze niedawno zostalam ciocia :D Moi przyjaciele zostali rodzicami. Obecnie przeprowadzili sie blok obok mnie, wiec jestem ciotka na pelen etat :P Swoja droga Czarus (bo tak mu na imie) jest cudownym dzieckiem i strasznym smieszkiem. Niezmiernie milo jest spedzac z nim czas :D Niedziele spedzilismy zatem w piatke (ja z moim ukochanym oraz Czarus i jego rodzice). Mimo iz pogoda nie byla typowo letnia (czuc juz ten jesienny wiaterek), wybralismy sie na basen. Pogoda nie pozwolila na kapiel, jednak moglismy polezec na kocu w towarzystwie matki natury, pograc w tenisa, ping-ponga czy po prostu poplotkowac. Ja musialam oczywiscie wrocic z milionem zdjec! :D

Ale zanim je dla Was zamieszcze, powiem Wam, ze w koncu (W KONCU!) znalazlam torbe, ktora jest idealna dla mojego aparatu! Zdarzenie godne zapisania, gdyz szukalam jej niezmiernie dlugo i po kilku zamowieniach internetowych, ktore okazaly sie po prostu failem, bylam juz totalnie zrezygnowana. W ten weekend znalazlam jednak to, czego szukalam :)

Niestety przed oderwaniem nie zwrocilam uwagi na metke, wiec nie wiem jakiej marki ona jest. Zakupilam ja w sklepie z roznymi akcesoriami. Kosztowala mnie jedyne 17 CHF, wiec zakup jak najbardziej udany.






























Kilka niedzielnych zdjec:

























































No i konieczna przejazdzka!

A jak Ty spedziles/-as niedziele? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...