niedziela, 3 sierpnia 2014

Moja okolica

Dzis krociutki poscik z duza iloscia zdjec. Wykorzystalam w pelni moje trzy dni wolnego. Dnia 1. sierpnia Szwajcaria obchodzila swoje swieto narodowe, my z kolei nie powinnismy zapomniec o naszym swiecie (70. rocznica Powstania Warszawskiego). Z racji tego, ze wszystko bylo tego dnia zamkniete, wybralam sie z moim ukochanym na spacer po okolicy. Zabralam ze soba aparat z zamiarem sfotografowania okolicy, zeby pokazac Wam moja miescine. Mieszka tutaj zaledwie 10 tys. mieszkancow, ktorzy na dodatek obchodzili swoje swieto, wiec drogi byly puste. Takiego spokoju dawno tutaj nie zaobserwowalam. Jestem ciekawa, jak Wam sie u mnie podoba ;)















































Moje malenstwa:
I najnowszy nabytek! :D Sesyjka na motorku hehe :D

No i w droge! :D


Milego wieczorku :*



1 komentarz:

  1. Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz na moim blogu.
    Zyczę powodzenia z Twoim.
    PS. Bardzo ładne zdjęcia no i te maleństwa niczego sobie. Podziwiam, że motor bo ja jakoś się lękam takich sprzętów.
    Ania
    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...