poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Kilka faktow o mnie.

Zdaje sobie sprawe, ze tego typu post powinien pojawic sie duzo, duzo wczesniej, ale jednak na niektore rzeczy nigdy nie jest za pozno ;)

1. Ile masz lat? Kiedy masz urodziny?
Niestety, juz 23 lata mam za soba. Czas biegnie nieublaganie. Urodziny obchodze w maju.


2. Gdzie mieszkasz?
Obecnie wiatr zawial mnie do Szwajcarii. Z rodzinnego miasta w wojewodztwie lubuskim wyjechalam kilka lat temu.
3. Uczysz sie/pracujesz?
Caly czas kontynuuje nauke. Mozna powiedziec, ze jest to taki system zaoczny, w ktorym 1,5 dnia w tygodniu mam zajecia. W pozostale dni pracuje.

4. Czy masz chlopaka?
Tak, mam (krotko i na temat:P).

5. Jakiej muzyki sluchasz?
Slucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Piosenka musi miec w sobie "to cos".

6. Do kogo sie zwracasz, gdy jest Ci smutno?
Gdy mam jakis problem, to pierwsza osoba jest z pewnoscia moj ukochany. Jest on najblizej, wiec jest on rowniez zmuszony, wysluchiwac moich rozterek ;) Na rowni z nim postawilabym takze moja mame. Nasz kontakt jest nieco bardziej utrudniony, dlatego wspominam o Niej na drugim miejscu. Jednak ta dwojka jako pierwsza dowiaduje sie o wszystkim, co sie u mnie dzieje.

7. Ulubione jedzenie?
Lubie wloska kuchnie, lecz im dluzej zyje na emigracji, doceniam bardziej polskie jedzenie. Bigos! <3

8. Ulubiona czesc garderoby?
Ostatnimi czasy zdecydowanie koszule!

9. Czy masz zwierzatko?
Niestety nie. Tutaj w wiekszosci miejsc istnieje zakaz posiadania zwierzat domowych.

10. Ulubione miejsce?
Zinterpretuje to pytanie w ten sposob - moje ulubione miejsce na Ziemi to Barcelona. Bardzo dobrze sie tam czuje ;)

11. Ulubiony napoj?
Ogolnie kawa! Takze w wersji mrozonej (przyklad ponizej:))

12. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
To uspokojenie i ten klimat :D


13. Jakie imiona nadalabys swoim dzieciom?
Nie zastanawialam sie nad tym.

14. Czy uprawiasz jakies sporty?
Nie.

15. Ulubiona ksiazka?
Nie mam ulubionej ksiazki. Czytam, wrecz chlone wszystko, co zwiazane jest z tematyka II wojny swiatowej. Lubie takze ksiazki na faktach. 

16. Ulubiony kolor?
Nieprzerwalnie od dziecinstwa - rozne odcienie niebieskiego.

17. Ulubione perfumy?
Mogliscie je juz zobaczyc - Choice by comma

18. Ulubione swieto?
Pomimo wszystko (jeszcze :P) urodziny.

19. Czy skonczylas liceum?
Oczywiscie, juz dobre kilka lat temu.

20. Czy kiedykolwiek bylas za granica? Ile razy?
Zwazajac na moja zyciowa sytuacje, kazdego dnia jestem za granica :P Jesli chodzi o inne odwiedzone kraje to rowniez bylo ich sporo.

21. W jakich jezykach mowisz?
W dzisiejszych czasach standard - niemiecki, angielski (no i polski oczywiscie :P). 

22. Czy masz rodzenstwo?
Mam, mlodsza siostre.

23. Ulubiony sklep?
Chicoree - nigdy nie wyjde z pustymi rekoma :P

24. Jaki masz telefon?
Huawei


25. Czy Twoi rodzice wiedza, ze masz ask? (Specjalne pytanie z asku)
Wydaje mi sie, ze tak. Jakos specjalnie im nie podrzucalam linkow, lecz mam mlodsza siostre ;)

A skoro juz taki temat wyplynal to zapraszam serdecznie:

- ask.fm/dookola_swiata
- instagram.com/dookola_swiata

Pozdrawiam :)








2 komentarze:

  1. Jak zawsze post dopracowany post w 100%!

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? ->♔ Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fakty o tobie! :)

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...